…že aj taká môže byť reklama

29.07.2008 19:10

Niekto vie a niekto nemusí vedieť, ale rekonštruujeme malý domček, neďaleko Trnavy a blízko malebného mesta ruží. Taký malý domček na veľkom svahu. Stavebniny sú našou takmer už dennou potrebou. Predajní na stavebné materiály je neúrekom a už som si všimla, že sú aj po celkom malých dedinkách. Rozmáha sa stavebne to naše Slovensko.

 

Momentálne som sa zamerala na vnútornú dlažbu a obkladové dosky na strop. Inak v Baumaxe si vyberiete. Len to, čo padne do oka, toho majú málo.

 

Ale dostala som sa k jednému tipu na stavebniny. Vtedy sme ešte robili strechu a slečna reklamná agentka si vypýtala telefónne číslo, že pán majiteľ sa nám ozve. Tak aj bolo. Samotný majiteľ mi volal. A urobil na mňa ohromný dojem, povedala by som novodobou dedinskou reklamou. Vraj keď teraz rekonštruujeme, budeme potrebovať kadečo z jeho stavebnín a vraj je len neďaleko, nejakých 10 – 15 km. A vraj má všetko: dlažby vonkajšie, vnútorné, obklady, aj tehlové, aj obkladové dosky...no prosto všetko!  Vraj má výborné ceny a aj zľavy dáva. Zapamätala som si dedinku, v ktorej sa mali nachádzať jeho stavebniny. Dnes som si na daného pána zmyslela. A tak, že ideme do tej dedinky a pozrieme akú má ponuku.

 

Desať kilometrov to určite nebolo a ak, tak letecky, ale my zatiaľ len autom a to bolo aj 30 km. Len som dúfala, že bude mať dobrú ponuku. A tak sme zbehli až do dedinky a do zvláštnym spôsobom reklamovaných stavebnín.

 

A čo tam mali, všetko aj nič. Výber dlažby a obkladov - asi 5 bledých odtieňov, o obkladových doskách personál ani nepočul, vonku nahádzaná vonkajšia dlažba bez cenoviek a tehlové obklady za 1600 Sk za meter štvorcový. No zúfalé. Aj mne bolo zúfalo a teplo. Zase som naletela na reklamu. A tá si nás vždy nájde a dobehne, potvora jedna!

 

Mimochodom beriem všetky dobré tipy na stavebniny.

 

…že aj taká môže byť reklama

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk