Zatiaľ, čo si staval altán…

22.04.2010 00:36

 

Únava ma zdolala a začala som sniť.

O tom ako to bolo pred rokom...

Viac než pred rokom, na ceste, ktorú si „zaplatil“.

V čase, kedy si ma už strašne ľúbil a prisal sa na mňa ako kliešť,

Len sa drž a neuteč!

Volal si ma skúšať to spolu a ja som neodolala dotyku tvojich pier.

Máš ich tak sladké ako ten najsladší med.

Dotyk tvojej ruky za nič nevymením, božsky ma rozohreješ.

Môj život sa stal vďaka tebe dokonalý a to ty dobre vieš,

Objavila som ja teba a už mi neujdeš,

Tak sa ma drž ako ten kliešť, alebo pijavica a saj ako to ty vieš,

Zľahka, pomaly a nežne...

Zatváram oči, tajím dych, nemožno odolať, a ani nechcem...

Sľubujem, nebudem sa smiať – len usmievať.

Šepnem omámená: Milujem ťa.

A ty: Co by né, ked robim altán.

Smejem sa.

A ty ma objímeš. Milujem tie dotyky, milujem teba, si môj svet.

A ja som tvoje všetko.

Lebo ťa mám rada.  

Zatiaľ, čo si staval altán…

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk