ZaBiLa SeM Já, TeHo MoJéHo

22.04.2009 01:20
Len si tak ležím,
počúvam cd – éčko,
Bukasový masív,
je mi tu teplúčko,
Len to najlepšé,
od tejto skupiny,
nemálo známej,
keď ma tu osloví,
Tá moja stará...a čo ten môj starý, bývalý?
 
 
Ten môj starý, ten ma už neľúbi,
musela som mu, dat jednu prez zuby
musela som ho, priškrycit máličko,
by nemyslel, že som ja bárskto.
Keby ma mal rád,
keby ma ľúbil,
keby mi bol verný,
tak jako sľúbil,
 
 
nemusel včuléky v tej černej zemi hnit
a mohol dál po mojom, po mojom boku žit.
Dala som mu jednu po hrbe s vidláma,
ani nehlesol, len trepal nohama.
Včulék tu leží ani sa nepohne,
keď doňho kopnem, ani si neprdne.
Keby ma mal rád,
keby ma ľúbil,
keby mi bol verný,
tak jako sľúbil,
nemusel včuléky v tej černej zemi hnit
a mohol dál po mojom, po mojom boku žit.

ZaBiLa SeM Já, TeHo MoJéHo

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk