VRAVELA MI MOJA MAŤ

22.04.2010 00:51

Vravela mi moja máti,

dobre sleduj, ako sa má Pišta k svojej mati,

ako sa k nej bude mať,

tak i tebe bude vyhrávať.

Vravela mi moja mať,

toho Pištu z hlavy strať.

Uzlík nervov samý je,

raz ťa k bláznom dovedie.

Darmo mi moja máti kázala,

za Pištom som stále behala.

Kázala mi mati,

Pištovi sa vyhýbati

a ja prihlúpla,

ešte viac ho ľúbila -

Pištu - Satana.

Odkázala som materi,

nech mi do života zuby necerí.

Ach drahá moja mať,

mala som ťa počúvať,

za muža Pištu nemala si vziať,

ale keď som si ho nevedela odopriať.

Odkážte, odpíšte tej mojej materi,

že už Pišta so mnou neleží v posteli.

VRAVELA MI MOJA MAŤ

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk