Vraj som „PREHADZOVAČKA“

24.04.2010 01:44

alebo, že by som mala úchylku ?

 

Princíp prehadzovačky na technickom zariadení je každému dobre známy, z vyšších obrátok na nižšie alebo naopak. No ako je to u takej ženy?

Úchylka je niečo, čo vybočuje z bežne zaužívaných spôsobov a noriem. Vlastne ani neviem, či to, čo robím ja, robí aj niekto iný, či iná.

No a kto ma takto mohol nazvať, ak nie muž a ak nie ON. A čím som si to vyslúžila?

Snažím sa toho svojho obletovať a akože poviem, že si zaslúži. Keby si nezaslúžil, tak by som mu možno len navarila, možno ani to nie, ale určite by som mu nenaložila. Ja mu navarím, aj naložím, ale niekedy nechce a chce sa obslúžiť sám. A niekedy chce aj sám variť. Tak v tomto mu ja nehodlám brániť, keďže mám v úmysle fakt jeho maximálnej sebarealizácie.

Ja zatiaľ upratujem, ukladám veci, premýšľam ako by boli vhodne rozostavené jednotlivé kusy nábytku či iných bytových zariadení. A tak sa stane, že isté veci premiestňujem. Praktickým využívaním však zistím, že moja predstava síce bola celkom fajn, ale nebola účelová a tak zmením polohu tých bytových vecí. Keďže ON ich stále nevyužíva, ale iba občas, stane sa, že isté veci nemôže nájsť. To ho asi istým spôsobom rozčuľuje.

Nehovorí nič, keď vidí, že som isté veci premiestnila, možno si to ani nevšimne, fakt neviem. Zavše ma aj pochváli, že ako fajn. Horšie je, keď hľadá nejakú šepletu. Načiahne ruku na obvyklé miesto, teda miesto, o ktorom predpokladá, že by tam požadovaná šepleta mala byť a zrazu skrat, lebo oná vec sa tam nenachádza.

Tak napríklad hľadal špáradlo. Načiahol ruku a nebolo tam. Nastal skrat. Usmial sa a spýtal sa: ´Kde sú špáradlá?´ a ja na to, že tam a tam, teda zadala som presné bytové súradnice. Tiež som si neodpustila poznámku, či nevidí, že celá polička je premiestnená.
Odzadu ma objal a šepol mi do ucha: ´Ty si taká moja prehadzovačka´, prudko som sa otočila, aby som dobre videla výraz jeho tváre. Prestal sa usmievať. ´No prehadzovačka vecí si´, zopakoval, aby som mu asi rozumela. Vtedy som si uvedomila, že niečo na tom bude a že to možno bude moja úchylka. Prehadzovacia úchylka.

Vraj som „PREHADZOVAČKA“

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk