Vážení, mám ho a vychovám ho podľa svojho - najkrajší zo škaredých

12.08.2009 12:21

Začnem radšej celkom iným


S najkrajším zo škaredých...


S ním sa však nenudím


Cigánsky verný je


A tichý ako dym


Občas len zakľaje


S nim ma tak nebolí


To, čo ma bolelo


Na tvrdej posteli...


Na jazyku diabla nosí...


Najkrajší zo škaredých...


Podpaľač ženských vášní...


Hviezda krivých zrkadiel...


Pri ňom je aj víkend strašný


Najkrajší zo škaredých...

 

 

Narodil sa 23. júna 2009, nemecký ovčiak, krátkosrstý, volá sa Danny


A cigánsky verný je, spí mi pri nohách a má božskú povahu a je tu len pre mňa.

 


 


 


Vážení, mám ho a vychovám ho podľa svojho - najkrajší zo škaredých

Dátum: 19.07.2010

Vložil: derechura

Titulok: je to on, aj keď

už nie je taký maličký :-)

Dátum: 18.07.2010

Vložil: Vaneska kasalova

Titulok: to je on

to je tvoj Danny , Ria?

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk