Štvrťrok sa krbáľa do polroka alebo po myšlienkoidnom masakri

05.05.2010 09:00

Na začiatku tohto roka (2010) som mala ako každý aké také predstavy, čo ma asi čaká v tomto v roku.

Chute a energie do splnenia plánov som mala neúrekom.

 

Hneď však napíšem, že nič nejde podľa plánov a od začiatku roka ide všetko zle a ťažko a keď aj ide, škrípe to až z toho uši bolia.

La Luz ma neustále utešuje (veľká vďaka jej za to patrí), že všetko bude dobré, všetko sa na dobré obráti, zdravá budem, stačí len si neškodiť, bohatá budem aj napriek ťažkým začiatkom. Vraví, že karty neklamú. Aj keby som tomu verila, existuje ešte rčenie: výnimka potvrdzuje pravidlo

 

Za všetko môže MOJA NAJVÄČŠIA NEPRIATEĽKA, tento rok sa u mňa zastavila už tri krát. Pravdou je, že mi príliš neublížila, tak ako v minulosti, ale mne stačí veľmi málo na to, aby ma znechutila od života ako takého. Privodila mi divné pocity o nepotrebe života, o vlastnej nepotrebe a iných kadejakých nepotrebách, za normálnych podmienok vcelku potrebných.

 

Ak vieš ako chutí ostrie gilotíny, chceš aby ti prešlo krkom, čo najrýchlejšie.

 

Ležala som tvárou k stropu, nevnímajúc ho, rekognoskovala svoje sily. Všetky kdesi roztrieštené, zblúdené.

 

Stačí nájsť tie hlavné spoje a zanitovať.
Stačí nechať trieštiť a zatratiť.

 

Lenže sú chvíle, kedy nie je na výber. Chvíle, keď to cítiť v kostnej dreni, že nie ty, ale niekto iný (iné, mne nedefinovateľné) rozhodne.

Jeden nit sa obnovil, veľký nápor, snáď to vydrží.

 

Vraví sa, že všetko zlé je na niečo dobré, dlho sa mi to pozdávalo, až kým sa mi nezačalo ukazovať, že všetko je tu zlé a my sme tí, čo máme silu, schopnosti a možnosti, kúsok po kúsku premieňať zlé na krásne veci.

 

Ťažiť zo všetkého toho zlého krásu. Dobro nás za odmenu v raji čaká.


´Máš sa?´
´Ide to aj keď škrípe, uši už sú zvyknuté na ten nepríjemný zvuk, len aby bubienky nepraskli.´

 

Po veľkom myšlienkoidnom masakri prišlo upratovanie.
Som sa vypísala, kam to vyhodiť?
Keď sú dve možnosti, tretia víťazí. Alebo, že by na všetky tri, nech sú všetky výherkyne. Prečo odchádzať a inde zase prichádzať, všetko musí mať svoje dôvody, nič sa len tak nedeje. To, čo nemá jedna, má druhá. To, čo druhej chýba u prvej nájdeš. Čo tak niečo vlastné a krásu z tých dvoch vyťažiť. Je to na dlhé lakte a dočasné, ešte si nárokujem na čas, ešte dávam šancu jednej aj druhej, ešte uvidím, pre ktorú sa rozhodnem.

 

Aj tak záleží úplne na iných veciach. Alebo nie na veciach, ale na tom procese, kedy sa zlé na krásne premieňa.

 

 

 

 

Štvrťrok sa krbáľa do polroka alebo po myšlienkoidnom masakri

Dátum: 19.05.2010

Vložil: LaLuz

Titulok: Nahodicka stastna

kto by v zivote nemal obcas tie pocity zbytocnosti ? a tiez depresivne stavy?
niet na svete takeho cloveka.
A ak nahodou je , tak na tohoto to vsetko este len caka.
Nie vsak kazdemu sa do cesty pripletie taka nebezpecna nepriatelka ako Tebe.
Ja som vsak presvedcena, ze Ty dokazes jej utoky odrazit, az ju nakoniec uplne eliminujes zo svojho zivota.
Som o tom presvedcena, lebo mam "svoje zdroje" :-D

Dátum: 19.05.2010

Vložil: derechura

Titulok: Re:LA LUZ "tvoje zdroje"

veď ja na tvoje zdroje spolieham, a to je viac ako veriť, lebo spoliehať na niečo alebo niekoho to je čisto pragmatická vec aj keď berie do úvahy tie relatívne náhody, ale v tých som zase ja odborníčka, tam mi funguje oná intuícia :-)

Dátum: 08.05.2010

Vložil: coko

Titulok: Jaaj, nesmieš sa dať!

Tiež som lízala jazykom podlahu, ako podobenstvo to stačí.
No keď cítim pevné nohy na zemi, valím ďalej naplno, hlavne nečumím do stropu ničneroniac lebo to je lákadlo pre všetky depky na svete!

Dátum: 10.05.2010

Vložil: derechura

Titulok: Re:Jaaj, nesmieš sa dať!

niekedy je dobre čumieť do stropu, hudba v ušiach a nechať so seba vyvrieť nánosy :-) jááj pevné nohy na zemi, kto by vtedy ležal? to by bol hriech :-)

Dátum: 05.05.2010

Vložil: bonnie

Titulok: :-)

teraz uz hej,diky:-) ak ti ostanu "doma" nejake prebytocne kolecka,posli mi:-) ale ak slubis,ze mi budes vysvetlovat,tak nemusis:-)

Dátum: 05.05.2010

Vložil: Bonnie

Titulok: pekne to tu mas,

aj napriek dnesnej masakroidnej teme... citim sa znepokojene...a je mi zima
"Stačí nechať trieštiť a zatratiť. "-co to znamena?

Dátum: 05.05.2010

Vložil: derechura

Titulok: Bonnie

píšem rekognoskovala svoje sily, teda som je - skúmala, zisťovala ako som na tom,...cítila som, že sa strácajú a trieštia, že nie sú také aké bývali, že neustávalo to, niečo sa určite dialo - a stačilo buď to tie nity napraviť alebo nechať tie sily ísť do stratena, chápeš?
Inak ďakujem za návštevu aj napriek masakroidnej téme :-)

Dátum: 05.05.2010

Vložil: derechura

Titulok: Hanka

v čas a pokoj ti dať nemôžem :-), ale keď ho nájdeš, vieš, že si u mňa vítaná :-)))

Tiež nerada chodím na pohreby, vlastne ani na ne nechodím a presne z toho istého dôvodu ako ty a ešte navyše mám jednu nemilú spomienku z detstva, keď ma na jednom pohrebe poštípala včela, bo som sa tam chichotala asi alebo neviem, čím to bolo...
Tiež ti pekný deň plný kadejakých splnených potrieb želám :-)

Dátum: 05.05.2010

Vložil: hanka

Titulok: Dere

precitala som len toto posledne, na ostatne potrebujem viac casu a pokoja...
Tvoje premyslanie mi je velmi blizke, i mna obcas prepadnu tazke uvahy o nepotrebe, zbytocnosti, nechce sa mi dalej...niekedy staci malo na nastartovanie a chytenie druheho dychu, niekedy sa neviem postavit na roztrasene nohy a diagnozy pribudaju...
Dnes ma pohreb pribuzny, ktory este pred par tyzdnami srsal vtipom...neviem co dnes, zajtra caka mna...mam si robit plany, tesit sa na nieco v buducbnosti, ked ani neviem, ci este mam pred sebou nejaku?
Prepac, mozno to robi pocasie, ze som nalozena v pesimizme...mozno zbabelost, ktora mi nedovoli cestovat na pohreb, chcem si ho uchovat takeho, akeho som ho videla naposledy - usmiateho, plneho zivota...
Tebe zelam pokojny a prijemny den...a nitu, nech poriadne drzi:)

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk