Som Mrkva

25.04.2010 00:53

 

Som taká Mrkva, do sypkej zeme zapúšťam, už ma nikto nevytrhne.

 

V momentoch sladko a chutne, v okamihoch trpko a bolestne.

 

Dvojetapovitá, slušne skultúrnená odroda ženského pokolenia vysedúvam ešte ilúzie.

 

Ohnivá Carota kultivaru žien s plameňom jasným, občas tliem.

 

V okolíku šediny mi trblietajú , raz zastavím, neuvädnem.

 

Dvojnažáci odišli - nie, nie je mi ľúto, kiež sa zapúšťajú.

 

Zanahoria, miestami opustená šibalsky sa zvíja s čierňavou.  

 

Včera smutne pobledlá, nateraz radostne farbistá. 

 

Už neujdem, neporuším svoj tieň v záhrade nájdená.

 

Zmeškáva vlaha, ústranie pripúšťa sa – chorobne si v ňom voľkám.

 

Pantá ma nedosnívaný sen – zvŕtať sa v dave, kŕdeľ vánku, protipohyb panvy s párovým efektom.

 

Majetné dojmy, ostrihané pojmy predám priekupníkom Rübe, nech si nechajú.

 

A tak hej, čo viem dopoviem – Carlos, ty si veras mal, keď si ma mrkvou menoval.

Som Mrkva

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk