Snáď, Konečne To Budem Mať Na Papieri...

06.05.2008 18:23

Včera mi prišiel doporučený list z okresného súdu. Potešilo ma to. Tak veľmi, že som si skoro ani počítač nezapla. Len večer, tak chvíľku. V akej veci ma pozývajú na súd? Na rozvod manželstva. Som odporkyňa a manžel je navrhovateľ. Som si nechala poradiť.

 

Nežijeme v spoločnej domácnosti skoro rok. Odišla som od neho. Bolo to moje najlepšie rozhodnutie v živote. Aspoň, čo si pamätám.

 

Cítila som sa vtedy maximálne spokojne, bola som sama na seba hrdá a hlavne - mohla som voľne dýchať. Zažila som maximálny pocit slobody.

 

Nazdávala som sa, že aj on bol pomerne spokojný. Ale bolo to len na chvíľu. Došlo mu o čo prišiel. A to sa nechcem nejako vystatovať. Nahodil milú tvár a začal o mňa bojovať. Skoro som mu na to naletela. Skoro som začala mať výčitky svedomia. Nemôžem zabudnúť, ako si išiel so mnou kupovať topánky. Ako si tam kľakol predo mňa, ako mi hladil moje nohy,...čo všetko pre neho znamenám...

 

Možno, keby som bola mladá a hlúpa, možno, keby som ho nepoznala, možno, keby...

Ale žiadne „možno, keby“ nebolo.

 

Manžel, ale nebol hlúpy a zbadal, že môj odchod je definitívny. I ukázal svoju „tvár“. Ukázal ako mu ide o peniaze, o majetok, ako ma mal on za sväticu a čo ja som všetko...niečo také sa sem ani neodvážim napísať. No je to psychopat, vždy ním bol. Veď preto som odišla. Ale toto nechcem rozoberať, bolo by to dlhé vysvetľovanie. Vlastne išlo mu o všeličo, len o mňa nie. Ja som a vždy som aj bola, to posledné, čo ho kedy zaujímalo.

 

Čaká ma teda pojednávanie vo veci rozvodu manželstva. Ešte nikdy som nebola na súde. Teraz pôjdem na okresný. Neviem, čo ma tam čaká. Každý ma len straší, že to nie je nič príjemné. Možno majú pravdu, ale snáď to bez ujmy prežijem.

 

Priznám sa, že mám aj trochu obavy, lebo neviem, ako manžel bude reagovať. Nerada by som „tam“ prepierala náš vzťah. Ešteže, tam bude nejaká sudkyňa. Snáď to bude chápať. Snáď bude stačiť len to jedno pojednávanie. Snáď mi príde do mesiaca správa, že manželstvo je rozvedené. Máme rozdielne názory a potreby. Snáď to bude stačiť ako dôvod.

 

No mám zmiešané pocity. Na jednej strane sa teším, že budem rozvedená. Na druhej strane, ešte musím prežiť pondelok. Budúci pondelok na okresnom súde.

Snáď, Konečne To Budem Mať Na Papieri...

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk