Školník a upratovačka, otra vez

23.04.2010 00:39

 

Jožko je školník a Terka upratovačka. Už som o nich písala . Nedávno Terka žiadala od Jožka zvláštnu násadu na mop. Tá mopová násada mala byť nejaká micrová a kapsová a nie zametacia. Jožko hundral niečo o tom, že Terka často vymieňa mopové násady, že tie musia vydržať dlhšie a že aj tak má len násadu micro plus a nie takú ako chce ona. Terka sa urazila, lebo vraj vyzerala akoby si tie násady brala domov a niečo také ona veru nepotrebuje.

 

Terka: „A tu máte nový set s mopom, tak mi ho dajte, keď nemáte microvú násadu.“

 

Jožko: „Rozumné bude, keď si tú starú násadu otočíte a nejaký týždeň dva s ňou môžete ešte umývať. Neviete, že ženy a platne sa tiež hneď nevymieňajú, ale sa pekne otočia a hrajú ďalej.“

 

Terka: „Jožko to viete veľmi málo, ženy a platne sa nikdy neobohrajú a keď už, tak stačí vymeniť ihlu a platňa hrá ďalej.“

 

Jožko: „Staré platne už nikto nepočúva. Teraz sa už počúvajú cedéčka. A to je iná muzika. Nové vecičky sú vždy dobré, tak ako mladé ženy. By som vám mohol rozprávať o mojej novej ani nie dvadsaťročnej.“

 

Terka: „Jožko, čo by ste mi vy narozprávali? Ja ešte počítať viem dobre, koľko  krát to môže ísť takému päťdesiatročnému s dvadsaťročnou? Ale počítajte aj vy, môjmu dvadsaťročnému to ide oveľa viac krát.“ 

 

Jožko: „Tu som ešte našiel tú násadu ako ste chceli Terka. Vymeňte si ju teda.“

 

Veselá Terka s veľkým úsmevom a s novou násadou sa rútila po chodbe a Jožko len nejako smutne za ňou gánil.

Školník a upratovačka, otra vez

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk