Šenkárske štvrtoceniny

02.05.2010 01:47

alebo z praktickej demokracie

 

Šenk predrahý,


Začmudený,


Ty si mi mladosť vzal


Svoj údel s tebou som zviazal...

 

 

 

 

Pivo, rum, vodka... čo to bude?

 

 

Čo myslíte, že by sa malo robiť proti tomu, aby ľudia toľko nepili?


´Aby toľkoto ľudia nepili? No, keď im chutí, milá dáma, tak nech si pijú, ja trebárs vypijem sedem za deň.´

 

 

Vy hovoríte, že ste na desiatej a máte tu jeden guláš a ináč tu máte 6 rumov a rovnaký počet pív?


´No tri piva každý máme, dva rumy a sme traja...´


Dva rumy každý na viac?
(čudná mimika)


Hm, a ten guláš je váš?
´A môžem si dať, ten rum?´

 

 

Prečo sem chodíte?


Lebo to tu žije. Ako minule, chlapík už bol na odchode, zastavil sa pri výčape, na posledného panáka a šenkárka mu dala, teda rumu mu dala...


A jak ho hrcol do seba, zvalil sa do mŕtva...
Sme naňho čumeli...


A nikto mu nepomáhal?
(Točí hlavou, nadvíha plecia) ležal na zemi, tu Jožka sa pýtal, ´nie je náhodou mŕtvy?´
a ja, že ´on vyzerá jak mŕtvy...
´


Mara mudrovala, ´nedáme mu niečo pod hlavu?´


A Jožka, ´prečo by si mŕtvemu dávala niečo pod hlavu, tomu je už jedno´


A ja ´a je vôbec mŕtvy?´


Mara znova do toho, ´mali by sme ho aspoň prikryť kabátom alebo niečím ...´


Nikto nevolal sanitku?


Zavolali jeho ženu, tá prišla, kľačala uňho a plakala...


A nad nimi aj šenkárka nariekala, ´taký dobrý chlap to bol, nech čert vezme 106 korún, taký dobrý... no 106 korún mi už pravdepodobne nikto nevráti...´

 

 

Šenkárske štvrtoceniny

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk