Prišla

26.04.2008 10:05

 

 

Som myslela, že keď prišla, vec je vyriešená, ale Ona prišla, sadla si a začala vyjednávať.

Nepatrí medzi moje priateľky ani nepriateľky, v podstate viem, že má prísť, ale je mi ľahostajná.

Len akosi sa necítim dobre, keď sa ohlásila a ešte horšie mi je, že začína vyjednávať.

Nemám rada vyjednávanie, nie som človek kompromisov, a zvlášť nie s Ňou.

Najskôr žiada moje myslenie.

Potom môj zrak.

Nakoniec zúfalo, žiada moju tvár.

Dala som jej tú poslednú vec. Nie celú – vyjednala som pre seba podstatnú časť.

Taká časť tváre sa dá plastickým chirurgom zrekonštruovať – pomyslím si.

Dúfam, že mám od nej na čas pokoj, ale Ona nie je hlúpa a nedá sa len tak.

Verím, že dá načas pokoj – a ja sa vrátim do svojho rozbehnutého vlaku.

Nastupujem však do osobáku – cesta ním trvá nekonečne dlho.

Sprievodca mi hovorí – už nič nebude ako predtým, ale nechápem.

Prisadne si opäť ku mne – čo zase chce.

Už nevyjednávam – neoplatí sa.

Pokorne nastavím svoju tvár – vo vlaku je hlučno a nerozumiem Jej.

Rázne sa jej pýtam – čo chceš ešte.

Znova jej nerozumiem – časť jej žiadosti mi utkvela v pamäti –

...  Ona žiada  len môj čas.

Je mi zvláštne, ale už sa zamýšľam sa nad Jej požiadavkou.

Zrazu je preč.

Ja a niekoľko ľudí zostávam v osobáku. Mám ďaleko do hlavnej stanice. Nekonečne dlhý čas.

V hlavnej stanici chcem nastúpiť na rýchlik – až mi Ona dovolí.

Zase sa zastaví sprievodca a oznamuje mi – Smrť príde, ale neobávajte sa ten rýchlik môžete stihnúť.

Komentár: Prišla

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk