...Príde na psa mráz...alebo Ako mama vlastnú krv ohovára...

19.06.2008 16:23

Mám dvoch synov. Úplné protiklady. Zatiaľ, čo starší v škole exceloval, mladší ledva prechádzal. A zase mladší úspešný športovec, starší športový antitalent. O povahách a charakteroch ani nehovorím. Veru nič spoločné tí dvaja nemajú. Snáď len to, že sú už obaja dospelí. Teda mladší je čerstvo dospelý. A keď by som čokoľvek o ňom napísala, každý si môže domyslieť protikladnú vlastnosť u staršieho.

Tak napríklad s babami. Zatiaľ, čo mladší na ne poľuje od najútlejšieho veku, starší im nevenuje takmer žiadnu pozornosť. Možno to bolo v príme, keď sa do jednej zahľadel, ale asi to na niečom stroskotalo. Zato mladší nemá snáď ani toľko vlasov na hlave, čo mal dievčat. Jeho častá veta bola: „Mami, vieš akú mám babu, strašne peknú, keby si ju videla, umrela by si a volá sa xxxx“. A keď som sa po nejakom čase na dotyčnú xxxx spytovala, že čo ako s ňou pokračuje, tak si na ňu nevedel spomenúť, alebo len mávol rukou, že s tou už dávno nechodí.

A vždy ho zaujímali staršie dievčatá. Raz sme mu prišli na to, ako ich balil. Navnadená mladica prišla k nám a pýtala sa po mene na staršieho syna, vraj s ním bola na diskotéke. Preveľmi začudovane som na ňu pozerala. Náš Dominik? A na diskotéke? Veď ten nikam nechodí, len do školy, raz za čas do knižnice a plná čiara domov. Že vraj jej povedal, že sa volá tak a tak, chodí na gymnázium...pozerala som ako sprostá...a v tom prichádzal Dominik. Zostala prekvapená. Vraj to nebol on. Ale podobá sa na neho. Aha. Došlo mi. Tak tejto dôverčivej mladej dáme mladší syn o sebe narozprával všetko, čo pasovalo na brata, a tak sa urobil starším. A keď klamať, tak vo všetkom, aby sa nepomýlil. No hlavička ten môj syn, len keby ju využíval v škole.

Ale ako vravím, ten mladší bol riadna potvora, čo sa týkalo dievčat. A verím, že mnoho ich srdiečok ostalo zlomených. Ale ako sa vraví príde na psa mráz. I zaľúbil sa čerstvý dospeláčik. Každý deň musí byť s ňou. Tiež je staršia. Vraj mu hovorí ritnáčik a veľmi ho ľúbi. A trvá to už dosť dlho. Teda dlho na jeho pomery je veru 3 mesiace. No čo vám poviem, som konečne rada, že sa našla nejaká, čo mu bude lámať srdiečko.

Poviete si. Óha, mamička žiarli. Veru žiarlim. Teraz je s ňou a toľkej roboty „na dome“ mohol spraviť.

...Príde na psa mráz...alebo Ako mama vlastnú krv ohovára...

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk