Pozri

25.04.2010 02:24

Pozri sa mi do očí, azda uvidíš
Čo si ešte necítila, teraz ucítiš
Pozri sa priamo, neuhýbaj pohľadom
Akoby si stála pred najväčším zrkadlom


Veď vieš, že mám ťa rád takú aká si
To len ja ťa večer rozpačito chytám za vlasy


Vždy keď sa usmeješ otočí sa svet
Aj keď sa stratím, ty ma nájdeš hneď
Vždy keď si ľahneš do studenej postele
Rozmýšľam kam sa svet kam sa podeje
Čo bude bez lásky až sa raz potkne
Modlím sa nech nás sa taký čas nedotkne


Veď vieš, že mám ťa rád v každom počasí
To len vo mne anjel s čertom ustavične zápasí

 

Pozri

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk