PansoRady: Na Koho Sa Nemožno Spoľahnúť.

21.04.2010 14:19

Mám takú skúsenosť, o ktorú sa chcem podeliť. Viac ráz sa mi to už stalo, že som riešila nejaký problém. Či už danú vec riešite čisto chaoticky alebo na vedeckej báze, stáva sa, že ste vo veci odkázaný na pomoc iných. Alebo Vám poradia, odporučia, predošlú, vybavia a podobne. Nie je ľahké sa obracať na iných so svojimi problémami. A keď sa už máte na niekoho obrátiť, tak odporúčam vylúčiť zo svojho zoznamu takýchto ľudí:

 

a.) charakterizuje ich vyjadrenie: „Nie je problém.“  (Neni problem, všetko bude...). Takto sa zvyčajne vyjadrujú muži. Oni nemajú problém nikdy, len ten váš vám ostane. Zbytočne budete očakávať vyriešenie Vášho problému. Ale inak hovoria pravdu – očakávame, že sa problém s ich pomocou vyrieši, ale v skutočnosti náš problém nepovažujú za problém, tak ani nemôžeme očakávať vyriešenie našej veci v nejakom časovom horizonte.

 

b.) charakterizuje ich vyjadrenie: „Čo si mi nepovedal (a)?“ (Čo si mi nepovedal (a) skôr,...mohol si to mať ...kadejako len nie tak na figu ako to máš teraz...)Tak týchto ľudí si môžete hneď vyradiť zo zoznamu pomocníkov. Zvyčajne možno toto počuť od žien. Nazdávame sa, že ak by sme sa zdôverili, tak sme mohli byť ušetrení rôznych úmorných situácií. Ale to je omyl. A opäť nám hovoria pravdu – myslíme, že sa môžeme na nich v budúcnosti spoľahnúť, a keď sa k tomu odhodláme a „povieme“, zistíme, že sme nemali nič hovoriť.

 

Ja viem, poviete si, ja sa môžem spoľahnúť na svojich priateľov, ale ja som chcela, že je dobré vedieť na koho sa určite spoľahnúť nemôžete.

PansoRady: Na Koho Sa Nemožno Spoľahnúť.

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk