O SeBe

29.03.2008 00:29

Snažím sa ťažiť zo všetkého zlého, to dobré. Nie je to ľahké, ale ako každý nenapraviteľný Optimista viem, že ide sizyfovskú úlohu. Aj teraz, stalo sa mi niečo „zlé“ a tak, musím zabíjať čas. To „zlé“ pre mňa znamenalo, že ma už nemá kto počúvať, tak som si vymyslela niečo také, aby ma mohol aspoň niekto čítať. Svojim spôsobom som „sama“, dosť dlho nato, aby som to mohla takto tvrdiť, a predsa je na svete niekoľko ľudí, na ktorých mi nesmierne záleží.

Nechcem už o sebe tvrdiť čo a koho mám alebo nemám rada, čo ma zaujíma, či čo mi vadí, lebo toto nie je dôležité. Každé takéto tvrdenie, má význam, len za istých podmienok, a tie sú premenné. Napríklad, predčasom by som tvrdila, že nemám, rada keď ľudia plačú, dnes mi to až tak neprekáža. Viem, že plač má svoj význam. I keď to vyplačkávanie nemusím.

Keď napišem, že som stretla Smrť, a že sa ma dotkla, možno sa to bude zdať niekomu zveličené, ale je to tak. Nemôžem však povedať, že som nad ňou zvíťazila, ako sa po stretnutí s ňou vravieva. Ja si myslím, že „mi bolo dané“. Zatiaľ nech čaká. Inak čakanie je hrozné. Tuším tá najhoršia vec na svete.

Mám úctu k ľuďom, rodine, láske, vlasti a ku všetkých veciam, ktoré robia môj život pohodlnejším, čo je istá klasika. Vlastne som vskutku priemerný človek, priemerná žena, ako fyzicky tak aj psychicky, ak by mi robili testy určite by sa to potvrdilo. Ale to by boli testy... veď práve svojou priemernosťou by som mohla byť práve výnimočná. Veď už starí Egypťania hľadali zlatú strednú cestu.

Ale aj tak. Tie priemery sú dosť pofidérne. Ako to raz vysvetľoval známy herec o tých dvoch kurčatách, pričom ak by ten čo má dve kurčatá dal tomu, čo nemá ani jedno, to jedno kurča, mali by narovnako.  Síce štatisticky majú narovnako, ale v skutočnosti... Tak taký humor mi vyhovuje. A ešte čierny humor a humor v štýle Tarantina. Toho asi musím menovať, inak sa mi nedá.

Ach, Bože myslím, že tých 5 odstavcov o mne je dosť. Tí, čo ma poznajú, vedia, že som to o sebe skrátila, tárala by som o sebe celé hodiny, vlastne tárala by som o všeličom. Ale zdravím všetkých ľudí, ktorí zvládli týchto pár odstavcov. Želám Vám úprimne všetko dobré a nech sa Vám darí.  

P.S.  A posledné, psov mám rada u susedov a k ekonomike nemám blízky vzťah, lebo sa pozerám do vlastnej peňaženky. A zase táram...

Komentár: O SeBe

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk