Nočné vravy

02.05.2010 01:58

 

Milujem ťa, strašne moc Mia

 


(ticho)

 


Teraz si mala povedať aj ja teba Rimi

 


(neohrabane) .. ale to nie je tak ...

 


A ako to je?

 


Nenecháš ma ......

 


(podloží si rukou hlavu, aby videl jej obraz v mesačnom svite)

 


Vieš, nedávno si mi „to“ vravel každý deň aj niekoľko ráz a vtedy som hneď odpovedala .......

 


Teraz ti to už nevravím? (úplná naivita sa mu derie z úst)

 


Vravíš, ale čoraz menej a tak si to vychutnávam .......

 


Keď ti to poviem len raz za týždeň, tak to budeš teda hodne dlho ticho (smeje sa)

 


Nebudem ticho, budem sa ti nemiestne pripomínať (smeje sa)

 


Milujem ťa, strašne moc ...

 


Aj ja teba milujem ...

 

 

 

Si môj muž a netvrď, že nie


Na moje bolesti poznáš liečenie


Si môj dar, dobre viem


Každý deň ti ďakujem


Bez tvojich krídiel nepoletím


Svoj svet do toho tvojho vmestím


Môj príboj formuje ťa abrazne


Nechám ťa šepkať ľúbezne


Si môj muž a ja tvoja žena


Si moja sila a ja tvoja mena

 

Nočné vravy

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk