Niekto vie a ja nie

22.04.2010 23:55

Niekto vie a ja nie

 

písať verše ľúbezné.

 

 

 

Jambický trimeter

 

 z môjho sveta uletel.

 

 

 

Mám len sukňu károvú

 

a k nej  blúzku ružovú.

 

 

 

Flákam sa životom ako viem,

 

tesný svet si skresľujem.

 

 

 

Topánky si pekne pucujem

 

nikdy nič neľutujem,

 

 

ani keď sebe povoľujem.

 

 

 

Som žena, čo ani bicykel nemá,

 

žena, čo posledná v rade stená.

 

 

 

Chráni ma len klobúk čierny

 

sama určím čo, kde, kedy.

 

 

 

V ženskom klube občas hrám,

 

sedmu skríža rada mám.

 

 

 

Čiernu farbu v šachu vyberám,

 

toť rošádu si vyskladám.

 

 

 

Sandále som odložila,

 

zima sa už priblížila,

 

čierne čižmy holenné

 

už čakajú pozorne.

 

 

Niekto vie a ja nie

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk