Nie je na zahodenie, ale čo dokážu Jeho ruky, je úžasné!

24.04.2010 02:11

a môžete to posúdiť aj vy sami :-)

 

          Pri stretnutí s Ním som nehíkala. Ja málokedy híkam a keď už, tak híkam len do 175 centimetrov. Mám rada pohľad tvárou v tvár a pohľad priamo do očí. No možno by pri Ňom híkali tie, čo majú okolo 180 centimetrov alebo tie, čo rady dvíhajú pohľad . Urastený, dobre vyzerajúci mladý muž.

 

 

Lepšie to bolo, keď sme sa usadili do pohodlnej sedačky a dali si kávu. Mimochodom pije kávu s mliekom a fajčí len vonku a tým začali prvotné sympatie. Má veľmi prijemný hlas s nezameniteľnou farbou. V očiach mu badať zbystrené skúmanie skrývajúce sa za hravosťou a veselosťou. Nakrátko ostrihané tmavšie vlasy pôsobia sviežo a zároveň nedbajsky. Jednostaj je s Ním o čom hovoriť a pansomužov ja môžem

. 

Ja viem, stále som sa nedostala k tým Jeho rukám, ktoré sú na prvý pohľad  akoby obyčajné, ale pocitovo signalizujú dobrú náladu. Nedá sa u Neho prehliadnuť gesto zdvihnutého ukazováka smerom k čelu, čo naznačuje, že predsa len zvažuje aj tie bohvieako nezaujímavé myšlienky.

 

 

Aké má úžasné ruky mi došlo až v jeho ateliéri. Tu sa už nedalo nehíkať, ale híkala som spoločensky v norme, nie som infanťáčka. Jeho maľby ma dostali a On mi dal dosť času na to, aby som ich mohla obdivovať. Visia mi na stene od Neho dva obrazy. Tretí je na ceste. A mne nedalo, aby tú nádheru nevideli aj iní. No posúďte sami!

 

 

A TU MÁ TOHO VIAC

 

 

Nie je na zahodenie, ale čo dokážu Jeho ruky, je úžasné!

/album/nie-je-na-zahodenie-ale-co-dokazu-jeho-ruky-je-uzasne-/nie-je-na-zahodenie1-jpg/
/album/nie-je-na-zahodenie-ale-co-dokazu-jeho-ruky-je-uzasne-/nie-je-na-zahodenie2-jpg/
/album/nie-je-na-zahodenie-ale-co-dokazu-jeho-ruky-je-uzasne-/nie-je-na-zahodenie3-jpg/
/album/nie-je-na-zahodenie-ale-co-dokazu-jeho-ruky-je-uzasne-/nie-je-na-zahodenie4-jpg/
/album/nie-je-na-zahodenie-ale-co-dokazu-jeho-ruky-je-uzasne-/nie-je-na-zahodenie5-jpg/

Nie je na zahodenie, ale čo dokážu Jeho ruky, je úžasné!

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk