NIE CELKOM BEŽNÝ ROZHOVOR S VILIAMOM

21.04.2010 15:16

 

Viliam bol členom jedného mestského podsvetia. Dnes je už taký bezvýznamný zlodejíček. Inak robí na vysokozdvižnom vozíku. Vek niečo po päťdesiatke. Tmavé vlasy, ulízané smerom vzad. Celý je taký ulízaný. Čo ho poznám nevie odolať mladým slečnám do dvadsiatky, ale trvalejšie žil snáď tromi gazdinami  okolo štyridsiatky. Vilo tvrdí, že má nejaké pištolky, ďalekohľad a jelenie parohy. Ťažko s ním rozprávať, lebo on pozná dve debaty: s chlapmi o kšefte a so ženami o sexe.

 

Vilko, ako to robíš, že  ŤA tie mladé chcú?

A prečo by ma nechceli? Ponúkneš im peniaze, odvezieš ich na dobrom aute a sú celé bez seba. Ty naposledy som takú, vieš akú ju mala veľkú a tiekla (začal sa olizovať ako po dobrom jedle). Ty tak by som ti ju vylízal, až by si člapotala. Robí ti to ten tvoj?

 

Počúvaj  a tej tvojej gazdinej to nevadí?

Čo jej má vadiť? Navarí, uprace a večer ju poriadne popreťahujem. Nesťažuje si.  O chvíľu idem pre ňu. Robí pokladníčku v Tescu. Mne vadí, že moc vypráva. Hneď by som ju vymenil. Ale zase ona je dobrá. A v posteli aká je. Ty poviem ti celá šalie, keď jej to robím. Aj ju tak trochu poplieskam po tej jej veľkej riti. Až má také veľké červené fľaky. Ale jej sa to ľúbi. Aj tebe by sa to ľúbilo?

 

Bol si aj niekedy ženatý, máš deti?

No bol, ale bola to kurva, ma podviedla. Bola na peniaze až moc. Však kvôli nej som bol v base. Tak to ti poviem:

Ešte za komunistov, v meste bolo železiarstvo oproti Baťu. Tak sme ho chceli spraviť. Mali tam veľké tržby a dosť veľký trezor. Plán nám dala pokladníčka u toho fishmana. Ešte s jedným maníkom sme išli na to. No ale opacha to zle nakreslila a my sme išli odzadu. Dostali sme sa do zlej miestnosti so zlým trezorom. Neboli v ňom prachy ale zbrane. Tak sme ich vzali, čo sme už mali robiť. Museli sme rýchlo cupitať. Maník povedal, že tie pištolky predá Poliakom. Zobral som ich k sebe. Kurva o všetkom vedela. Lenže chcela peniaze a na tie sa muselo čakať. Ešte večer som sa s ňou poriadne vytrepal a v noci komando na mňa. Kukláči v čiernom. Skoro som sa posral. Kurva ma nabonzovala. Ale mal som dobrú basu, niečo som si odrobil v Jáchymove v bani.

 

Aj si sa tej svojej manželke nejako „odvďačil“?

Načo, kašľal som na ňu. Ozaj nejdeš pozrieť aké mám parohy. Mohli by sme niečo vymyslieť. Gazdiná počká. Ale to by sme nestihli (bezradný výraz tváre), musím ísť teraz pre ňu. Dohodneme sa ešte.

 

Vilko na to zabudni. Máš toho dosť: celé bez seba dvadsiatky a šialenú gazdinú. Ahoj.

NIE CELKOM BEŽNÝ ROZHOVOR S VILIAMOM

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk