Neomieľaj, že sa nedá nič robiť, lebo vždy sa niečo dá...

02.05.2010 17:36

lebo keby sa nedalo, to by ako bolo, veď nikdy tak nebolo, že by sa nejako nedalo...

 

Ustavične taký či onaký trasie sa o svoje šťastie


A ono si obďaleč len tak pohŕdavo rastie


Nezalievaš


Neokopeš


Nezozbieraš


Nezasadíš


Neobrobíš


Zúfalo do ničoty čumíš

 

Márnivý čas bez zbytku


Usídli sa v príbytku

  

Večer som predstierala
Odraz podoby na stene
Cigaretu za ucho dala
načisto nezáleží na mene

 

Ale na topánkach záleží, aspoň mne vždy záležalo a vidí sa mi, že by sa zišli nové...moje staré nie sú zvyknuté na tie tvrdé cesty. Vlastne také boty s pevnou podrážkou, čo mi dajú jesennú istotu, čo udusia moje bolesti, čo zvýraznia moje radosti, čo ma po jesenných cestách spoľahlivo, zľahka, mäkučko prevedú ...

  

´A nehovor, že nič nerobím, práve rozmýšľam...´

 

Hútam o vinobraní, o zbieraní vínnej révy, och to je nespisovné, taká krásna réva je nespisovná, Jazyk to chce mať v mužskom rode, vinič hroznorodý, to je hrozné, ten názov, alebo nie je vínar od vína, ale vinár neviem od čoho, asi od viny k výrobe vína. Alebo tá bota, botička, musí byť topánka, topánočka, ale keď si na nohu nasadím krehkú topánočku, tak akože dobre, ale keď si dám na nohu botu do dažďa a blata, tak mi tam tá topánočka nesedí,  ale keďže sa nohy neobliekajú ale obúvajú tak je to obuv.

  

Ešte hútam ďalej, jeden výrobca obuvi bol tak slávny, že nehovorili ľudia, že idú do obchodu s obuvou, ale k Baťovi. Také rozkošné regále s topánkami, tam sa len preberá, pripasúva, obzerá a zase preberá až sa jedny aj zoberú, je to také oberanie révy, dosť namáhavé, s klasickým kupovaním to nemá veľa spoločného, vyzúvať, obúvať, chodiť, skláňať, prechádzať, rýchlo, pomaly,... veľmi citlivé, tak ma napadlo, obuvobranie, to môžem brať nielen topánky ale aj prezuvky, aj na šport aj na balet...no to som už zašla priďaleko, tak hor sa na obuvobranie, nech sa dobre kráča a tie ktoré najlepšie sadnú, tie berte.

 

Pár obrázkov pre chuť na jesenné dámske obuvobranie

 

 

 

tak toto asi nie, ale ešte som také nevidela

 

 

 

 

 


toto je už lepšie

 

 

 

 

 

 

 

alebo toto ?

 

 

 

 

 


 

 

 


 

a pritom si sadnúť do takéhoto kresla,  kľudne popremýšľať

 

 

 


 

 

alebo v takejto topánočke si dopriať

kúpeľ po náročnom obuvobraní

 

 

 

 

 

 

 

Neomieľaj, že sa nedá nič robiť, lebo vždy sa niečo dá...

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk