Myšlienky zo včerajšieho dňa alebo tieto šaty by stáli za druhý sobáš

02.05.2009 16:07

Mám poznámku vo svojom notepadíku „Ärliga blå ögon“ a občas kuknem či nie je niečo nové o tom hodené v sieti internetovej. Slovenský preklad je „Čestné modré oči“, bol to taký super švédsky seriál o jednej 25 ročnej, čo menila svoj vzhľad tak rýchlo ako chameleón, čo so svojimi nádhernými modrými očami a mnohými prevlekmi a chladnou vypočítavosťou si nahonobila značné peniaze, čo jej prišli na jej klamstvá a podvody a čo jej bola polícia neustále v pätách...
  A dozvedela som sa, že predsa len sa niečo pohlo a seriál je vydaný na DVD, síce ešte v našich končinách nie, ale ešte si chvíľu počkám na zrozumiteľný dabing a snáď už onedlho si budem môcť túto filmovú lahôdku pozrieť... tak do toho naši predajcovia DVD ...

 Ako som sa tak tešila, zazvonil mi mobil, neznáme číslo...a ja že prosím...tu je Milan... a ja že aký? Kto? A on dal priezvisko... Spojila som meno a priezvisko...stotiny sekundy sa zastavili...jeden z 19 spolužiakov z priemyslovky... že bude stretávka...hodili sme reč...on je stále ženatý...nechcel veriť, že po toľkých rokoch a z takej veľkej lásky som sa rozviedla...skoro ma začal ľutovať...milý chlapec....ale mňa netreba ľutovať v tomto smere...som si pomyslela...skôr naopak.
 Po tom, čo som sa prihlásila na stránku tých mojich spolužiakov aj so svojou prezývkou a so svojimi roztrieštenými myšlienkami som začala uzatvárať kadejaké pootvárané googlové okná. Spomenula som si na svoj prvý a jediný sobáš. Ako som sa naivne domnievala, že to bude na celý život, ako som si naivne myslela, že ja to dokážem, ako som si myslela, že stačí len chcieť...Mala som vtedy krátke šaty z bieleho brokátu, dlhé biele rukavice zakrývajúce lakte a kyticu drobných červených holandských ruží ...a šťastie v duši, otváral sa mi nový svet...
 A čo keby som si ten nový svet otvorila ešte raz, ešte raz si dala šancu, mám aj vhodného kandidáta, aj obrázok nových svadobných šiat (viď obrázok) tá biela čipka pod belasým saténom sa mi náramne pozdáva, vraj nevesta má mať oblečené niečo modré, niečo požičané, niečo nové ...ale stále sa neviem vzdať tých červených ruží... a tie by mi nešli k takým šatám...tak z čoho by ste poradili kyticu,...a čo tie šaty, pozdávajú sa?
 Všetci rozmýšľajú nad skorou jeseňou a ja nad neskorou jarou, neskorým májom, neskorým sobášom...
 
 

Son Of A Preacher Man...

 

Myšlienky zo včerajšieho dňa alebo tieto šaty by stáli za druhý sobáš

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk