Muži sa neradi pýtajú a tiež neradi odpovedajú

18.09.2008 19:30

 

Tak, ako sa ženy bez problému pýtajú, aby sa dostali ku koreňu veci, opakom sú muži, ktorí sa zubami-nechtami držia hesla: hlavne sa n e p ý t a ť.

O tomto svedčí už starý biblický príbeh o Mojžišovi, ktorý 40 rokov putoval po púšti. Už malé decko by sa opýtalo, že prečo tak dlho. Nuž preto, že sa neopýtal na cestu.

Vo všeobecnosti sa o mužoch dá povedať, že nemajú radi otázky. Neradi ich dávajú a tiež ich neradi dostávajú. Ak chcú skutočne niečo vedieť, nepýtajú sa, ale sami sa vydávajú na strastiplnú cestu pátrania po odpovedi.

No proste, muži sa neradi pýtajú a pretože nemajú skúsenosti s otázkami, tak keď sa už pýtajú, kladú zbytočné otázky.

Tak napríklad muž nie je doma. Je po polnoci. A on volá: „Ahoj zlato, už spíš?“

Nie nespím, ale spala by som, keby si nevolal. Lenže on nechce vedieť, či spím. Vŕta mu v hlave, či vôbec som doma, či vôbec som sama, či čakám na neho, či mi je za ním smutno.

Alebo chodím každé ráno o pol ôsmej do práce – aj v škole musí niekto robiť. Známy ma pozdraví a pýta sa: „Ideš do práce?“ 

No nejdem do práce, len sa rýchlo prechádzam s taštičkou na pleci.

Potrebovala som nový pas. V rade predo mnou stál bývalý spolužiak. Otočil sa a s nevinným úsmevom sa spýtal: „Čakáš na pas?“

No nie, len tak som sa sem postavila, asi som hladná.

Alebo bola som na oslave päťdesiatky nášho riaditeľa. Bývalý kolega sa ma pýtal: „A bol tam aj riaditeľ?“

No nie, nebol. Doma kosil trávu.

Pozorovala som ako sa zákazník večer o pol šiestej v potravinách rozčuľuje na predavačku: „Prečo už nemáte chlieb?“

No predavačky ho z nudy zjedli.

Takýchto zbytočných otázok by bolo.

Muži sa divia, keď sú im kladené otázky.

Na parkovisku v Bratislave sa žena muža pýta: „Neviete, kde je Junácka ulica?“

A on sa diví, že čo sa ho pýta, keď vidí, že  on má trnavskú značku.

Alebo žena sa spýta: „Miluješ ma?“

A on sa diví, veď celý deň betónoval ich chodník.

Alebo žena videla na zastávke toho svojho s inou ženou a tak sa ho opýta: „S kým si sa to rozprával na zastávke?“

On sa diví, veď domov prišiel načas.

A tak by sa dalo pokračovať do nekonečna.

A na záver, malá perlička.

„Hela“, kričí muž na predavačku v drogérii a ukazuje jej malú krabičku (Martha by napísala škatuľku), „to som kúpil u teba?“

„Áno, to sú tie voňavé prezervatívy“, odpovedá predavačka.

„A nevieš načo som to kupoval?“, ale toto neviem akého druhu je otázka.

 

Muži sa neradi pýtajú a tiež neradi odpovedajú

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk