MôJ NaJVäČŠí MaJeToK

23.04.2010 00:31

 

 

Smiech je môj majetok, zbraň moja veliká

Teším sa, nechám ho nech mi v živote vyniká

Nič ho vskutku nenahradí

Moja duša po ňom baží

Ušiam jeho zvuk lichotí

Pristane i mojej tvári


Vraj hlupáci ho majú neúrekom

Ach, tak rada sa nakazím smiechom


Veselé bohatstvo neplodí závisť

Deň bez neho nenechám odísť

Usmejem sa na vážnu tvár

Som žičlivá rada rozdávam


Všetci úžerníci smiechu

Nebojte sa žiť s ním v hriechu

Je to biznis výhodný

A výnos z neho je vysoký


Malá rada do života:

Pozeraj sa na to,  čo radosť prináša

Smiešna stránka vecí nech ťa unáša

A smej sa dosýta

Kto svoju cestu srdcom vyberá

Počína si najlepšie ako sa dá

Dôvody na smiech ľahko nachádza


Smejte sa ako naposledy

Najlepšie sa smeje vtedy



A záver nechám slovám Wericha:




Smiech iba blbcov uráža, ale múdrych lieči.“

 


MôJ NaJVäČŠí MaJeToK

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk