MaLý a VeĽKý SoFiSTa

21.04.2010 16:34

 

V S:  Prečo ty neješ mäso?

 

M S: Jem mäso, ale nikdy nie červené.

 

V S: Nemám dobrý pocit, keď ľudia hovoria nikdy. Lebo nikdy je slovo, čo nikdy nedokážu splniť.

 

M S: Ja také slovo viem naplniť.

 

V S: Len, aby si raz nebol prekvapený. Si zober len taký výrok „Nikdy by som žiadneho človeka nezabil“.

 

M S: No veru nie.

 

V S: Ale pouvažuj nad tým. Mohlo by to byť aj nechtiac, alebo v nejakom amoku, pri obrane, pri ochrane iných a podobne. Nevieš čo a aké podmienky môžu nastať.

 

M S: No niečo na tom je.

 

V S: Alebo okradnúť niekoho. Nemôžeš vedieť do akej zúfalej situácie sa môžeš dostať. Možno by si to neurobil starej žene, ale čo tak nejakému magnášovi.

 

M S: No neviem. Asi nie. A tiež by som nikdy neudrel ženu.

 

V S: Tak to nevieš, či by ťa k tomu nevyprovokovala. Čo keby ona bila teba a tvoje deti? Nevieš či by si jej raz pred odchodom jednu netasil.

 

M S: No niečo na tom je. Ale predsa niečo musí byť, čo by som nikdy nespravil.

 

V S: Ťažko povedať a preto radšej nikdy nepoužívaj to hlúpe slovo nikdy.

 

M S: Ale ja by som nikdy neskočil padákom alebo bungee jumping,  to určite nikdy veru.

 

V S: Ako vieš?

 

M S: Tak viem, lebo mám strach a ten by mi nedovolil.

 

V S:  Niečo je na tom nikdy odpudivé a neviem ti to vysvetliť. Jednoducho ho radšej nepoužívaj.

 

M S:  Ale ako ti mám zaručiť, že nikdy nepožijem slovo nikdy. To si samo o sebe protirečí.

 

V S:  Nie nikdy ho používaj. Jednoducho ho nepoužívaj a hotovo.

 

M S:  To červené mäso aj tak nebudem jesť.

MaLý a VeĽKý SoFiSTa

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk