Má ma rád / Nemá ma rád

25.04.2010 01:59

Neviem, či sama, alebo s niekým, budem uvažovať nad slovným výrazom „Mám ťa rád“ (ďalej výraz) nie v zmysle vzťahu klasickej lásky, ale v zmysle toho výrazu samotného.


Často krát mi divné prichádza s akou ľahkosťou ľudia prednesú tento „výraz“ a je jedno či mne alebo inému. Jednoducho ho hodia do pľacu, ako eso z rukávu.


A niekedy na mňa doľahne pocit, že mám byť za tento výraz niekomu nejakým spôsobom zaviazaná. Akoby mi hodil na krk slučku. Nie, krk ostane voľný, len doľahne na mňa hrozba stiahnutia tej slučky – čo sa teraz odo mňa očakáva?


Vlastne mi tiež divné prichádza, že mi ešte nikto nepredniesol, že nemá ma rád. Možno to bolo z nedostatku odvahy.


Na prednesenie výrazu „mám ťa rád“, nepotrebujem žiadnu odvahu. Prečo? Neuvedomujem si zmysel istého záväzku a vlastne akého záväzku? Čo vlastne v tej chvíli vyjadrujem?

Má ma rád / Nemá ma rád

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk