Jeden na poobedie :-)

09.05.2009 13:51

Striehne ovčiar ovce na zelenej lúke. Po horskej ceste prechádza béemvéčko , za ním oblak prachu. Za volantom mladý muž v skvele padnutom obleku od Broniho, v naleštených topánkach od Gucciho, kravata Dolce&Gabanna, na očiach tmavé okuliare Ray Ban.
 Stlačením tlačidla stiahne okienko, vykloní sa a vypráva:
 „Hej, ovčiar, ak ti poviem, koľko máš vo svojom stáde oviec, dáš mi jednu?“
 Ovčiar sa pomaly pozrie na úspešného mladého muža a riekne pokojne:
 „Ale áno, prečo nie?“
 Muž zaparkuje svoj voz, vytiahne notebook Dell, pripojí ho k svojmu mobilu AT&T, pomocou GPS určí svoju polohu, potom sa pripojí na satelit ESA, kde zadá svoje súradnice a vyžiada si vyhotovenie rady fotografií s maximálnym rozlíšením.
 Potom pomocou Photoshopu otvorí vyhotovené digitálne obrázky a exportuje ich do spracovateľského strediska v Hamburgu. Behom pár sekúnd dostane na svoj Palm Pilot správu, že obrázky sú spracované a uložené v databázi SQL. Pripojí sa na databázu s Excelom, kde má stovky zložitých vzorcov a uploaduje všetky uložené dáta.
 Po niekoľkých minútach má dáta spracované. Vytlačí ich na miniatúrnej farebnej tlačiarni HP LaserJet ako stopäťdesiatstránkovú správu a otočí sa k ovčiarovi:
 „Máš presne 1 586 oviec!“
 „To je pravda. Takže podľa našej dohody si môžete vybrať jednu ovcu.“
 Ovčiar pobavene pozoruje mladého muža, ako sa snaží zviera napratať do kufra auta a vraví:
 „Ak vám poviem, aké je vaše povolanie, vrátite mi, čo ste mi vzali?“
 Mladý muž sa na sekundu zamyslí a odpovie:
 „Iste.“
 „Ste konzultant Európskej únie,“ riekne ovčiar.
 Mladému mužovi spadne sánka: „To je pravda. Ako ste to uhádol?“
 „Vôbec som nemusel hádať,“ vraví ovčiar, „prišli ste bez toho, že by vás niekto pozval. Chceli ste dostať zaplatené za odpoveď, ktorú som už dávno vedel a na viac na otázku, na ktorú som sa ani nepýtal a pritom o mojej práci viete úplné hovno. A teraz mi vráťte môjho psa...!“

Jeden na poobedie :-)

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk