Indesit Company - Čvarga Darebná (otra vez)

19.11.2008 09:22

lebo ako ARISTON má falošný tón

 

O tom, ako božie dni s pokazenou práčkou (+ sušičkou) ARISTON ubiehajú som písala v sobotu:

Indesit Company – Čvarga Darebná

Komu sa nechce klikať, tak pripomeniem.

Nestačí raz zavolať na zákaznícke centrum a nahlásiť druh zariadenia, výrobné číslo, druh poruchy, adresu... telefónne číslo.

Treba stále telefonovať na zákaznícke centrum a dožadovať sa opravára.

Ak budete mať šťastie a na zákazníckom centre, zistia, že viete samostatne telefonovať, dajú vám číslo na „hlavného technika“.

Mne sa podarilo za desať božích dní zohnať hlavného technika.

Na jedenásty boží deň prišiel, nie opravár (lebo oni opravárov nemajú, keby mali, tak by mi práčku opravil), ale „vedľajší technik“.

Zmienený „vedľajší technik“, prišiel zistiť, či som neklamala a či som chybu F 01 dobre nahlásila. Informoval ma, že skutočne ide o chybu F 01 (ak by som náhodou dobre nevidela), čo značí trojcestný ventil. Ešte skontroloval Záručný list a doklad o zaplatení.

Poznámka: akože mohol vedieť podľa chyby F 01, že ide o trojcestný ventil a mohol ho priniesť zo sebou a vymeniť. Ale to zrejme nie je jeho pracovná náplň.

Neviem, čo všetko spadá pod pracovnú náplň „vedľajšieho technika“, ale viem, že riadne všetko skontroluje. Aj to, či som skutočne chybu nahlasovala ja. Na druhý deň sa pýtal na výrobné číslo práčky. Takže vidno, že „vedľajší technik“ si svoje pracovné povinnosti plní svedomito.

A čo ja?

Ja čakám na trojcestný ventil. Majú ho doviesť z Talianska.

Osemnásty boží deň som nevolala, bo bol štátny sviatok.

Na devätnásty boží deň volám „vedľajšieho technika“, čísielko nuladeväťstoštyri...

...no načo asi tak volám...keď bude trojcestný ventil, príde a vymení mi ho...ešte nezabudne pripomenúť mi Obchodný Zákonník...tridsaťdňová lehota...buď opravia  alebo vymenia za novú práčku...čo vlastne chcem...právne je všetko v poriadku...

Ešte mám nejaký voľný paušál, tak volám „hlavného technika“, čísielko nuladeväťstotri...

...trojcestný ventil dovezú z Talianska...tiež sa dovoláva Obchodného Zákonníka...aj on má pokazené auto a musí čakať (možno tiež ventil) ...ja tiež môžem...

Zatiaľ je právne všetko v poriadku. Takže, keď kupujete výrobky, ktoré by vám v prípade poruchy počas záručnej doby mala opraviť Indesit Company - Čvarga Darebná, tak si kúpte do „foroty“ radšej dva. Keď sa jeden pokazí, tak aby ste mohli tých tridsať božích dní, používať ten „forotný“. Keď sa pokazí aj „forotný“, tak neviem, asi len ...

Ale aj tak, čo je to za servisné stredisko Indesit Company - Čvargy Darebnej, že nemajú jeden trojcestný ventil?

Je dvadsiaty boží deň a ja čakám...už len desať božích dní bez práčky...

 

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk