HRY NA VINNÝCH A NEVINNÝCH

02.05.2010 02:40

 

Som človek mnohých tvárí,
Za ktoré sa nehanbím
Každá z nich niečo dá mi
Z každej niečo pochopím

Mám dosť svojich myšlienok, ktoré skrývam v predstavách
Poznám dobrých ľudí dosť, ku ktorým sa prikláňam

Nie je všetko zlato, čo sa blyští
Neprišiel sem každý, kto mal prísť


Občas vypadám biedne
Občas bývam veselý
A občas skrývam tiene
Často si sám neverím

Namýšľam si, že sa mám snáď zo všetkých najlepšie,
Ale často bývam sám, často stojím na mieste

Nie je všetko zlato, čo sa blyští
Neprišiel sem každý, kto mal prísť


Občas mávam trému,
Často ju však nevnímam
Často farbu bielu
Do čierneho pridávam

Nerozmýšľam, či som zlý, to nechávam na iných
Neznášam však hlúpe hry na vinných a nevinných

Nie je všetko zlato, čo sa blyští
Neprišiel sem každý, kto chcel prísť

 

HRY NA VINNÝCH A NEVINNÝCH

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk