Horúci vtip

27.02.2009 14:57

 

Banková panička: „Dobrý deň, pane! Ako vám môžem pomôcť?“

 

 

Klient: „Dobrý deň! Chcel by som si vybrať peniaze, dedil som. Číslo účtu je 889635.

 

 

Banková panička: „Dobre, dobre, áno, máme Váš účet zaznamenaný v počítači. Máte tam teda peknú sumičku! A nechceli by ste si u nás, keď ste už tu, založiť termínovaný účtik? Alebo vstúpiť do podielových fondíkov, alebo Vám ponúkneme nejaký iný výhodný sporivý produktík?

Klient: „Pani, vy ste asi nepočuli dobre... Ja som hovoril, že som DEDIL a nie, že som DEBIL...!“

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk