Fedor Flašík alebo mňa z toho Flašíka asi porazí

18.05.2009 08:00

Neviem, kto ten Let´s Dance pozerá, ja áno – ako vravím ja hudbu a tanec v akejkoľvek podobe, ale pýtam sa, kto tomu Flašíkovi tie hlasy posiela???? Tancovať nevie (ani snahu po tanci niet vidieť), nesympatický ako komáre pri jazere a akože mi chce niekto nahovoriť zmenu v náture Slovači? Odkedy Slovač podporuje zbohatlíkov na štátnych zákazkách, mediálnych mágov, veľkopodnikateľov a mecenášov politických strán...???


Priznám sa, že vzhľadom na môj indiferentný vzťah k pánovi Flašíkovi, veľa o ňom nečítam, ale nedalo mi a hodila som jeho meno do googlu a toto na stránke Času čítala som:
Ostatní tancujúci v Let´s Dance pôsobia strhane, tréningy im dávajú zabrať a majú čo robiť, aby popri tom zvládali aj iné pracovné povinnosti. No na vás to nepoznať. Neprežívate to tak, alebo to dobre maskujete?
Prežívam to, ale beriem to s nadhľadom. Je to šou, nie niečo, na čom stojí a padá môj život. Neberiem to dramaticky vážne ako časť mojich kolegov, z ktorých väčšina sú komedianti, živia sa prezentáciami a dúfajú, že účinkovaním v šou si upevnia pozíciu v brandži. Treba byť nad vecou, veď okrem Czoborovej, ktorá neskutočne drie, sa ostatní ani nepriblížime k tomu, aby sme pôsobili ako tanečníci.“


Ach tá „šľachtičná“ v biznise sa stratila, ale zrejme musí, Fedor ťahá nitky a loutky hopkajú. Všimli ste si, ako mu tam tá celevriťovská smotánka nahádzala plyšákov? A on predniesol svoju trápnu výzvu:
„Musím verejne povedať, ak je tu niekto z detského domova alebo sociálneho ústavu (žeby takíto ľudia bežne chodili na celevriťovské podujatia?) radi to odovzdáme, ak nie na budúcu nedeľu, kto príde prvý ten to bude mať.“


Alebo, že by všetci zošaleli a ako povedal Ďurovčík, keď sa Fedor smeje, ekonomická kríza končí, a teraz si šialenci vážne myslia, že kríza skončila vďaka jeho úsmevom. Hotová dekadentná debilita na spôsob Flašíka.


Napadlo ma, že jemu je aj tak jedno, nech si píše, kto chce čo chce, veď on je mediálny mág, normálni ľudia to nepozerajú (priznávam sa k úchylke na ten tanec) a tých druhých (spôsobom dekadentnej debility) ovplyvní a počaruje im tak, že budú o ňom písať, aký je dobrý človek....veď je, pre seba je dobrý.

Fedor Flašík alebo mňa z toho Flašíka asi porazí

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk