Dnes som sa nechala inšpirovať

28.04.2008 00:28

Dnes som mala cestu do TRiBLaVy. Po D1.

Tesne, ako som prešla za Senec bola dopravná nehoda pred Sencom,

Tesne, ako som prišla do TriBLaVy bola dopravná nehoda za Sencom.

To len tak na margo.

Ale dnes ma inšpirovalo vecí.

Dnes som sa len nechala inšpirovať.

Najkrajšou inšpiráciou s akou som sa dnes stretla, bol výrok pre všetkých študentov, večných študentov, radobyspomínajúcich študentov a pre učiteľov od Winstona Churchilla:



Bol by som býval rád, keby ma v škole boli požiadali, aby som povedal to, čo viem.

Ale oni sa ma vždy pýtali to, čo som nevedel.

Zatiaľ, čo som chcel vyložiť svoje znalosti,

Oni sa snažili obnažiť moju neznalosť.

Takéto jednanie malo iba jeden výsledok – nikdy sa mi na skúškach nedarilo.

 

Komentár: Dnes som sa nechala inšpirovať

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk