Čo si dve nevymyslia: de primera

02.05.2010 02:06

 

Niekedy, keď boli „povinné prvomájové prechádzky“, sedeli Eva s Leou v parku a dumali:


E ... ´toto leto asi pôjdem na brigádu, chcela by som si kúpiť mustangy´
L ... ´pionierky sú lepšie a sú aj lacnejšie a kde vezmeš bony?´
E ... ´kúpim pred tuzexom, vždy tam niekto pobehúva´
L ... ´si videla aké pionierky mala Lucia?
E ... ´videla, len asi ich už dlho neoblečie´
L ... ´to fakt, toľké peniaze vyvalí za rifle a teraz je bachratá´
E ... ´ty vieš, že jej to jedna vyveštila?´
L ... ´asi jej to aj privolala, lebo ja som ju nikdy so žiadnym chalanom nevidela´
E ... ´no keby si videla, tak by sa jej to nestalo´
L ... ´ale pamätám, ako sa povznášala nad babami, ktoré mali chalanov´
E ... ´slabé slovo povznášala, hotová netyklivka, keď došli s Gabou od tej veštice´ nemala v hube nič iné len to, ako jej vyveštila, že do roka a do dňa bude tehotná a ukázalo sa, že to možno bolo na chlp do roka a do dňa´
L ... ´to je vážne pravda? Ona to tak dávno hovorila? A u akej veštice to boli?´
E ... ´nejaká Kučerová, býva na Merkúre, v treťom bloku, tretí vchod od cesty a na treťom poschodí, na dverách má menovku Kučera´
L ... ´aké osudové a čo keby sme ju išli pozrieť?´
E ... ´my dve? Ale to nie je zadarmo, vraj berie 20 korún´
L ... ´ja budem mať, dostanem na prvého mája´
E ... ´vidíš aj ja budem mať, tak nepôjdeme na prvý máj, ale k nej´
L ... ´ty nemáš strach? Čo keď nám povie niečo strašné?´
E ... ´chcela by som vedieť, čo ma čaká a čo také strašné by nám mohla povedať, že budeme bachraté? Ja by som chcela veľa detí aspoň päť, možno mi ich vyveští alebo privolá´
L ... ´neblázni, to by Satan neprežil´
E ... ´a kto vraví, že s ním?´
L ... ´už s ním nechodíš?´
E ... ´občas chodíme a občas nechodíme je pre mňa príliš mladý a hlavne je sprostý´
L ... ´ale aké má krásne jebavé oči´
E ... ´aké?´
L ... ´nevieš aké sú jebavé? Šak, keď ťa už pohľadom dostane´
E ... ´a teba dostal?´
L ... ´čo si? To by som ti neurobila leda, že by ste už spolu nechodili´

Ďalšie dumanice zašli prachom,
ktorým úplne nezašla návšteva u dotyčnej veštkyne Kučerovej.

 

 

potom

 

Čo si dve nevymyslia: de primera

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk