Čo sa Tône týka ...

02.05.2010 19:30

 

Ani chladná ani vrúca, som všedná Tôňa budúcej hodnoty, čo si len tak s pocitmi a bez pocitov s pokrvnou vôňou svetom ševelí.

Moja výsada je zároveň mojou diskrimináciou, môžem byť napred a môžem byť pozadu, žeby k omylu nedošlo, práve pozadu je to privilégium.

Odtiaľ sa viac predvída, viac sa tuší v závetrí a šípia domnienky, tiež špekuluje a kombinuje.

Vpredu byť ma neteší, byť iným na očiach, jestvovať v moci ich dohľadov, buď to chcú dobehnúť alebo očierniť, jedno sa nedarí, tak to druhé ostáva. Jeden sa u mňa osvieži, iný unaví a ďalšieho zamrazí.

Nič z toho ma neznepokojuje.

Vlním a žiarim popri svetle, hoviem si vo svojej samoľúbosti a najradšej sa smejem so všetkého možného, z dobrého aj zo zlého.

Z toho druhého ten smiech príde trochu oneskorene, málo vycvičený, ale nakoniec príde, lebo slzy Tôni nesvedčia, vlahy má dosť z iných zdrojov.

 

 

Nevyhráš s Tôňou, buďto nemáš odvahu zahlušiť svetlo alebo sám máš strach z tmy. Len jedna nad ňou zvíťazí, ale v tom okamihu bude mať už inú hodnotu, iný parameter pre porážku. 

Čo sa Tône týka ...

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk