Čo môžeš robiť počas súdnej noci ...

06.09.2010 14:00

 

Vysnívaj si púdrušu od zhrbenej Záhoráčky
napchaj do nej všetky vlastnohriešne sračky
na sedem skapatých
na desať ľútostivých
Moja vina preveliká
myslela som na králika
na jeho chvostisko
jáj ja chudáčisko

Vysnívaj si soľnicu od ja prvého kráľa
Nie bielu, čo sype, ale čiernu, čo nasáva
Na hojné starosti
Na časté neresti
Ľutujem viny, čo pamätám
Najväčšmi tie, čo z mysle nedám
Prýštite z hlavy
Ako také lávy

Vysnívaj si červa od experta Alberta
Poľahky prejdeš na druhý koniec sveta
Zatrať púdrušu so štyrmi cípmi
Aj čiernu soľnicu s odsávačmi
Rozlúč sa s červom
Choď v mene božom
 

 

Čo môžeš robiť počas súdnej noci ...

Dátum: 06.09.2010

Vložil: matahari

Titulok: jáááj

Derechurka, toť som sa našla, aj všetkých som tu našla, duše hriešne!

Dátum: 06.09.2010

Vložil: derechura

Titulok: matahari zlatá

zostúpila ku mne do blata, vitaj v samom očistci, ta nech sa aj krv prečistí, vďaka za návštevu :-)

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk