Čo keby ste mi poslali ...

26.10.2010 11:51



Skôr než čokoľvek mieniš urobiť, buď si vedomý, že si svojprávna osobnostná jednotka a tak aj nakladaj so svojim rozhodnutím.

 

Čo by mi kto, ako, prečo, či v akom množstve mohol poslať o tom všetkom v nasledujúcich riadkoch.

 

Je to staré známe „topiaci sa aj slamky chytá“ alebo zúfalec robí zúfalé veci“. Nedá sa povedať, že som zúfalá a ani topiaca. Len sa tak zamýšľam, že čo keby ..., keď nemôžem stúpiť na pevnú zem.

 

Ale k veci. Od istého času mi chodia také neobvyklé zásielky s veľkou mrchou Enfe a občas aj s jej kamarátkou Mue. Boli časy, keď som verila na boha, či v boha neviem presne, ani neviem, či bol vanilkový alebo kakaový, či makový alebo orechový, ale prosila som ho, aby tie dve dal do poriadku. Prosila som ho od večera do rána. Ja viem, je to dlho takto otravovať, ale aj tak som nemohla zaspať. Keď som pochopila, že kašle na mňa, tak mi napadlo, že sa mu ani nedivím a nemôžem mu ani za necht vyčítať. Lebo možno ani neexistuje, tak asi komu by som mohla a keď existuje, musí mať už ľudské plemä vyše hlavy a možno on len tým jeho vyvoleným, alebo tým silnejším, náhodným výberom, loptičky v osudoch...

 

Keďže ja už nie som ani mladá, ani hlúpa, dobre viem, že málokedy bude tak ako chcem a tak som si povedala buď jak buď, lebo aj tak bude ako voľakto neidentifikovateľný chce.

 

No dobre, niekde v zapadnutých zákutiach duše tichučko nesmelo koktám v zmysle podľa toho môjho, niekedy sa to aj vynorí do vedomia ako letná búrka, tak ako aj teraz napríklad.

 

Má prísť ďalšia zásielka a vravím si, keď ti boh nepomôže, ani kompetentní, pomoc hľadaj inde. A tak skúšam, čo by mi mohlo pomôcť. Nazdávam sa, že viem, čo by mi mohlo pomôcť, len neviem kde nabrať zdravé energetické entity (ďalej ZEE). Plno z ľudí ich má neúrekom. Keby mi tak každý trinásty poslal, čo i len jednu, možno by to pomohlo môjmu problému.

 

Nebudem zdržovať a na rovinu ďalej, kto mi pošle nejakú tú ZEE, tak nech vie, že o nič nepríde, ba naopak, bude mať tých svojich raz toľko, čo mne poslal. A, že ako poslať ?

 

Stačí zavrieť oči, v úplnom tichu, cez myseľ nechať prejsť myšlienku ku mne s obsahom „posielam ti toľko a toľko ZEE, nech ti padne na úžitok“.

 

A prosím, neposielaj ich veľa, lebo všetkého veľa škodí, sieť sa môže preťažiť a ku mne nemusí prísť nič.
Stačí len tak poskromne hodiť, ako žobrákovi jedla, by som tíško po lyžičke uchlipkávať mohla.

Čo keby ste mi poslali ...

Dátum: 19.12.2010

Vložil: hanka

Titulok: Dere,

az dnes som sem trafila, chybas mi... na blogu, na maili, vsade...chybaju mi nase vtipne prekaracky, piatkove "nocne" s rodinkou...verim, ze si v poriadku, ze stacilo...prosim, napis aspon par slov, idu Vianoce, obdaruj nas slovickom, dvomi...vela zdravia...

Dátum: 26.10.2010

Vložil: matahari

Titulok: posielam ti svoje dobré woodoo,

nech krásne dni plné láskavej energie boodoo!!!... a dobre vieš, že moje čary fungujú!!

Dátum: 26.10.2010

Vložil: derechura

Titulok: Re:posielam ti svoje dobré woodoo,

matahari, viem a verím, ďakujem ti :-) trochu som potrebovala sa vypísať zo strachu :-)

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk