Chaotická pointa hospodárskej krízy

18.03.2009 09:14

alebo úplne nekompetentné myšlienky o vzniku hospodárskej krízy

 

Nechcem sa priamo vyjadrovať k hospodárskej kríze (ďalej „kríza“). Jej dôsledky sa na nás valia zo všetkých strán, zo všetkých médií, od rodinných príslušníkov, od susedov...jednoducho odvšadiaľ. Nieže by sa ma tá „kríza“, nejako nedotýkala, alebo žeby som sa až teraz zobudila, ale mala som iné oveľa horšie problémy a nakoniec sa musím priznať, že zámerne som túto tému obchádzala, lebo ja aj tak ničomu nerozumiem, mám len sedliacky rozum (nedovolím si tvrdiť, že zdravý, sedliacky rozum je, že čo ja vidím na jednej strane a druhej strane, zdravý sedliacky rozum je vidí všetky súvislosti).

Pôvodne som sa chcela vysmiať tomu ako TV NOVA ponúka druhú šancu, tak že dámy nahovorí na plastickú operáciu, zaplatí za nich dlhy, ponúkne im skvelú dovolenku ... Áno prišlo mi smiešne, čo to za druhú šancu – plastická operácia?

Aké pohnútky majú ženy, ktoré idú na plastickú operáciu? Skutočne to robia kvôli chlapom, alebo kvôli sebe, svojmu vlastnému zvýšeniu sebavedomia?

Aby žena (aj muž samozrejme) boli krajší, nestačí byť len v balíku (síce teraz tá kyselina - biokompatibilná hyaluronová – stačí len napichať, je krajšia ako v tvári tak aj nižšie, skoro bezbolestné, ale ktorá z nás má na to, aby za pekné dvihnuté prsia na jeden rok vyvalila viac než 3000 Eur? Teda vydrží to len rok! Až budú pichať inú dlhotrvajúcu kyselinu, alebo inú biokompatibilnú látku budem o tom premýšľať), ale musíte aj istú nemalú fyzickú bolesť zniesť – pre krásu sa trpí.

Čo sa týka tej tváre, tam sa až tak netrpí, tá bolesť sa dá zniesť, alebo nos, jeho „úprava“ nie je taká bolestivá ako by sa zdalo, ale skúste 2 dni a 2 noci dýchať len ústami, nič príjemné. Tie prsia sú už horšie a tiež záleží, kde tie implantáty sú vložené pod sval, alebo len volne, o koľko čísiel to ide hore. Aj odstraňovanie nadbytočnej kože vyžaduje istú riadnu dávku znesiteľnosti bolesti, aj liposukcia,...aj iné...a ešte som chcela písať o tých negatívnych účinkoch celkovej anestézy...

V týchto mojich úvahách ma prerušil jeden známy, ktorý ma požiadal o takú láskavosť, ako je napísanie životopisu a motivačného listu. Veď prečo nie? Ja rada pomáham. A keď pomáham tak sa snažím kompetentne. Už dávno som niečo také nepísala, ale vedela som, kde mi treba „zájsť“ – všetko je na webe. Našla som teda profesia.sk a našla som aj vzory. Ale našla som tam aj také, povedzme fórum uchádzačov o prácu.

Zvedavá som čítala tamojšie komentáre k rôznym prapodivným veciam, dejúcich sa na trhu práce, o pyramídových zamestnaniach (teda akože mi nedá, ale povedala som, že na tie stránky, kde vycapujú reklamu na prácu z domu, tam ani chodiť nebudem!), podomových MLM predajcoch, vriťolezeckých zamestnancoch, nekompetentných zamestnancoch (teda tá nekompetentnosť vadí aj mne – predavačka mi ponúka nekresťansky drahé topánky a nevie či sú z kože alebo syntetiky – des), hrozivé komentáre o personálnych agentúrach, ako tam pracujú mladice s veľkým výstrihom a krátkou sukňou, ako jedného nebaví už chodiť po pracovných pohovoroch, ktoré sa točia stále okolo toho istého – kde sa vidíte o 5 rokov, aké zvieratko by ste chceli byť (tak ja by som nechcela byť žiadne) alebo sa pýtajú na úplne osobné veci, že koľko má žena detí, či býva v byte alebo rodinnom dome. No prosto o tom, ako nestačí mať vedomosti a zručnosti, ale musíte predovšetkým dobre vyzerať.

Áno vyzerať! S krivým dlhým nosom nevyzerá nikto dobre (Banášová má tatka Banáša a pekné nohy a je fajn, ale modelka z nej nie je). Zhrbená postava pre malé alebo veľké ovisnuté prsia, tiež nepridá na výzore. A tuční tiež dobre nevyzerajú. A zdravá strava je drahá a nákladná. Ozaj tí tuční, tých je teda v Amerike dosť.

Keď sa povie, že tuční, tak mňa hneď napadne Amerika a ich hambugery. V Amerike začala tá „kríza“. A vraj kvôli hypotékam. Na jednej strane veľká sloboda a hojnosť a tá tučnota a na druhej strane veľká zadlženosť. Hypotéky bolo treba platiť. Ale asi sa nedalo, veď plastické operácie sú drahé aj tam. Na trhu práce chceli dobre vyzerajúcich. Tuční si vraveli, že im je jedno ako vyzerajú, veď majú slobodu. Ale nebolo to jedno. Zrazu začali prichádzať o prácu, dobre vyzerajúcich ubúdalo. Nebolo práce, nebolo peňazí na splácanie hypoték. Všetko išlo dole vodou aj my, čo nie sme tuční. Dopyt klesol, ponuka prevyšila dopyt, kupujúci nechcú kupovať, predávajúci nechcú znižovať, všade len samá všadeotravujúca reklama, výrobcovia dostanú málo za tovar, málo predajú, znižujú výrobu, obchodníci nemajú komu predávať, píšu sa katastrofické scenáre a pritom by stačilo dať druhú šancu Amerike a požičať im na oné plastické operácie ich občanov, alebo by sme im to mohli ponúknuť my, teda naši plastickí chirurgovia, my sme lacní a vieme dobre robiť. Pomohli by sme Američanom aj nám, lebo keď sa nabalí zdravotníctvo, nabalí sa aj štát, nabalia sa aj dôchodcovia, začne sa viac kupovať, zvýši sa výroba a viac sa bude zarábať. Budeme mať viac hojnosti. Všetko je to len o výzore – o dobrom výzore. Nalejte dobrého výzoru do ekonomiky a uvidíte ako pôjde!

Asi si zoberiem spotrebný úver na trochu tej kyseliny, keby som mala trochu tú vrchnú peru väčšiu, hneď by som lepšie vyzerala. A cvičiť musím, to brucho nevyzerá dobre.

Chaotická pointa hospodárskej krízy

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk