Bezplatný nocľah za názor

30.06.2009 13:46

Toľko šťastia sa mi nahrnulo do mailovej schránky od propagačného tímu hotelov. Ja šťastlivkyňa sa môžem pripojiť k ďalším stovkám šťastných. Nič, stačí len vyplniť formulár objednávky, ale rýchlo behom niekoľkých minút, lebo mi nemusia zaručiť oný bezplatný nocľah. Zadarmo sa vyspím, len im napíšem oslavnú ódu za dobré vyspanie. Bohovská akcia!
 Moja Dôverčivosť sa raduje a Moja Nedôverčivosť hamuje.
 Ale no, čo zas?
 Vraj treba zaplatiť za emisiu šeku a povinnú sadzbu za stravovanie. Uf, uf. Toľké peniaze. Ešte aj cestovné. Panenky sa mi v očiach prevracajú, čo musím za bezplatný nocľah zaplatiť a ešte aj chválospev napísať a ešte sa aj priateľom pochváliť.
No, nerozhodla som sa hneď a tak som prišla o jedinečné životné dobrodružstvo. Prišla som o 14 bezplatných nocľahov.

Obrázok zo stránky Eurorestu, tu som mohla spať bezplatne.

Bezplatný nocľah za názor

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk