Ako to vyzerá, keď muži uvažujú ...

04.05.2010 00:56

 

Tak ako ženy aj muži uvažujú, bádajú, čo keby alebo posudzujú svoje konanie a nám ženám sa môže z toho zrodiť ojedinelý a neodolateľný úsmev na tvári. Pravdou je, že muž aj žena milujú čokoládku. Zatiaľ, čo žena ju s chuťou zje, muž sa s ňou s chuťou vyspí. No, ale poďme na tie mužské úvahy... 

On - stojí na červenú a na prednom sedadle vedľa seba má položené banány, vzniká úvaha - ´na stopke zelená znamená ísť, červená znamená stop a žltá spomaliť, ale na banáne je to pravý opak, zelená znamená zdržte sa, žltá pokračovať a červená „kurva“, kde sa vzal taký banán?´

Kupuje si langoš a ona mu po zaplatení najskôr podáva potvrdenie o zaplatení - ´ja nechcem potvrdenie, chcem proste dať peniaze a ona nech dá langoš, koniec transakcie, nepotrebujem k langošu papier a atrament, neviem a ani si nechcem predstaviť, keď budem musieť dokazovať, že som si kupoval langoš´

´šťastné číslo, šťastné číslo, ale kto hodí moju miliardu?´

Ona: „tu je fotografia, keď som bola mladšia“
On -
´načo mi to hovorí, veď na každej fotografii je človek mladší´

Ona: „musíte ten text prepísať“
On -
´kašlem na to a skopírujem to´

Nedarí sa mu a ona sa ho pýta, ako mu môže pomôcť.
On -
´mieril som do cieľa, ale minul som sa, terč by sa mal výrazne nastriekať, čo mi ty ako pomôžeš, musím trénovať´

´Som chorý z tých mojich snov, vôbec ma neinformujú o svojom smerovaní. Kde je tá navigácia?´

Stratil sa v lese - ´
kašlem na to, idem si postaviť dom, keď tu budem bývať, potom už nebudem stratený´

Spomína na svojho papagája:
´len hovoril a hovoril, ale aby povedal, že je hladný to nie, nemožno sa diviť, že skapal´

Číta nápis: NERUŠIŤ a so súcitom pozerá na ľudí za tým nápisom
´nie je to dlho, čo ich nikto nerušil? vedia vôbec o tom nápise? nemal by som sa ich predsa len niečo spýtať?´

Strojí sa na večierok -
´čo s tou vestou? keby bolo po mojom, odrežem ruky a mám sako´

Ona mu vyčíta: „Nepoužívaj alkohol ako barličku!“
´nemôžem predsa používať alkohol ako barlu, predsa barla pri chôdzi pomáha a alkohol práve naopak, chôdzu sťažuje´

Ona: „idem sa holiť a sprchovať, je niekomu treba ísť na záchod?“
´toto je divný kvíz, keď sa odpoveď ukáže ako prvá´

a záver patrí úctyhodným Záhorákom, ktorí nielen uvažujú, ale aj konajú a vďaka nim máme na Slovensku opäť ZSSR - Záhorácku sebestačnú svojpomocnú republiku. Kto to vravel, že ´so ZSSR na večné časy a nikdy inak?´

 

 

 

Ako to vyzerá, keď muži uvažujú ...

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk