Aj to najkrajšie zošpatnie (ale aj tak je to stále krásne)

02.05.2010 19:25

Dolieha na mňa tvoje mlčanie
a ja ti odzerám nie, nie, nie ...


Nie je mi vlastné naliehanie

Aha, preteká ničnerobenie
to trvá, to sa vie, vie, vie ...



Dodal si hodne času na strašenie
Sčasti sa zinačil na blúznenie
Z  ostatku sa stalo sliedenie
Búši červená pre moje myslenie
chuť mi na bezočivé zrie, zrie, zrie ...



Zúfalé mierim na trúfalé vzkriesenie
Keďže pod čiarou nehrozí čítanie
A aj keď sa zastrája azyl pre lúčenie
Dala som si slovo pre tvoje väzenie
Nenadchýna ma voľné zdivenie
Neostalo mi veľa času na jestvovanie
Bantuje ma v komore sedenie
Hľadám pre seba poučenie
snáď sa to smie, smie, smie ...

 

 

 

 

Aj to najkrajšie zošpatnie (ale aj tak je to stále krásne)

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk