AHOJ, ČLOVEČE!

22.04.2010 23:50

 

 

Ahoj človeče, ty dnes vyzeráš tak dobre.

Bez teba mi je smutno, ale keď si tu, je mi mierne pekne.

Niekedy sa zdá, že niečo nejde

a potom sa to akosi pohne.

To nie doba je zlá, len nám sa nedarí.

Teším sa človeče a sadni si, nech nie si ustatý.



Dáš si kávu alebo čaj ?

 

Ovlaž moju myseľ nech neuschýna

už dlho bolo sucho, no proste som smädná.

Sucho sa šíri ako parazit, našťastie voda tečie zhora nadol

som rada, že ťa vidím, tak rozprávaj kde si bol?

 

Medzi ľuďmi mi srdce pookreje.

Človek, ten zlý nie je

to len ja niektorých ľudí nemusím

a niektorých mi ani netreba

i keby som mala byť vyschnutá

neovlažia, majú suché tváre

 

tak si sadni, hneď som pri tebe

tantra duše sa rozbleskne

myseľ a reč sú spriaznené.

 

AHOJ, ČLOVEČE!

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk