Prečo hovno na polici myslí, že je lekvár

25.04.2010 01:34

Nedá sa mi ľudskosť vysvetliť, tá sa musí pocítiť...

Malý človiečik, z výšavy očumuje, ľudskosť z neho škoduje...

Že, ako sa ten človiečik na policu dostal ?

Tak vera, nie je to také ľahké, treba najskôr na policu dovidieť iných človiečikov a človekov. Tých najpríhodneších a najschodnejších vybrať. Pritom chrbát dobre ohýbať.
Pravda, KalnáVoda, ako si ty Pindiačke do zadnice liezla, len aby dala opísať...

A plnokrvné vtieranie tým pravým a v pravej chvíli. Alebo aj vydieranie. Postačí zmeniť pár písmen. Nejde to? A čo tak sa s niekým z police zviazať, vyteperí po motúzy. Pár úskokov a podskokov a potom riadne nadskočiť. Rôznorodé púte sú a kreativite sa medze nekladú. Za pobyt na polici vpred.

Sedí na polici a je mu dobre ?
Ustatý, vysilený, vyčerpaný, vôbec nie zhnusený. Toť čumte, čo som dokázal. Nie som len tak hocikto, čo by som sa s vami mazal. ´Ja som Nimrod.´(ah, ako to prekladáš) ´Ja som Persóna. A zvlášť neviem pochopiť, ako môže dakto to a tamto...Ja som ten špičkový, keď vám to nedochádza.´

Nemusíš mať školu, (že pán riaditeľ), vedieť jazyky (Ninočka), byť v niečom schopný (Romanko), postačí opomenúť štipku ľudskosti.

Vraj...
Vraj to hovno na polici nečpí a že je to fuk. A tu i tam aj z dlhej chvíle trafí sa do porúdze. Vraj výhľad z police stojí za povšimnutie?

Kto sa prvý zmienil?
O biede z nadbytku. O včasnej autoreflexii. O zaburenení v záhrade. Som zunovaná. S pravidelnosťou metronómu nepercipujem. Posledná borovica nekvitne.

 

Prečo hovno na polici myslí, že je lekvár

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk