O mojej slasti a silných zručných mužoch

20.04.2009 09:00

Myslím, že len málo ľudí má to šťastie, že môžu robiť ich obľúbenú činnosť a ešte sú aj zato platení. Taká Debbie vyfasuje hordu zručných mužov a ide premieňať ponuré izbietky v domoch a bytoch na parádne miestnosti s dušou.

Staré domy niekoho odrádzajú a mňa očarujú. Ceruzka a papier, rátať a kresliť. A potom tí zruční muži. Majstri maliari, nie natierači farieb. Maliari, čo vedia farby namiešať, benátske štuky robiť. Pokrývači podláh. Lipnem na keramickej dlažbe, tmavej. A pod ňou podlahové kúrenie. Elektrické káble. Treba aj elektrikárov. Majstri stolári, čo vedia točiť drevo. Kováči na bránu a kadejaké doplnky. Kombinácia dreva a kovu je úžasná. Stolári a tesári nesmeli by chýbať. Staré domy mávajú už zlé krovy. Ale majú pol metrové múry. Nádherne v nich ukážu okná s nadsvetlíkmi alebo mierne zaoblené a neprekonateľné sú v nich niky. Tmavé drevo, svetlé steny. A tehla. Typická tehlová farba tehly je stavebná kráľovná. A ešte veľa silných mužov na betón. Lebo, keď tehla je kráľovná, tak jej nesmie chýbať kráľ betón. A miešať betón, to je pre silákov.

            Mať tých mužov a mať voľnú ruku a mať domy na opravy. Hm. Tu pre mňa osobitne platia Francúzove slová o slabej nádeji a jasných obavách. Dopravné stavby nie sú pozemné. Zatiaľ som sa realizovala len pri mojom byte a terajšom dome.  Ale to je málo. Plno pokreslených papierov, plno obrazov v pamäti.

Našla som náhradu a silne pracujem na zdokonalení. Virtuálne môžem stavať, prestavovať, maľovať...je to ako hra. 3D architekt.

Byt v starom dome. Prešiel mojou hlavou a chcela by som vám ho virtuálne predstaviť. A som Virgo, keď kritiku tak k veci.

 

→ RealityBox

 

A kto by chcel vidieť ako z dvojizbového trojizbový byt urobiť, môže sa inšpirovať  TU , mimochodom v tomto byte som nejakú dobu bývala, a sú tam nielen plány, ale aj video.

Tak fajn a pekný deň Vám želám.

O mojej slasti a silných zručných mužoch

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk