Indesit Company - Čvarga Darebná

15.11.2008 10:13

alebo ako ARISTON má falošný tón

 

Vraj filozofia tej čvargy:

Nie je žiadna hodnota v ekonomickej úspešnosti akejkoľvek priemyselnej iniciatívy, pokiaľ nie je sprevádzaný tiež záväzkom k sociálnemu pokroku.

 

 

Pred rokom som kúpila práčku so sušičkou ARISTON a akože smoly mám dosť, takže do roka a do dňa zahlásila chybu F 01.

Zobrala som do ruky Záručný list a vyťukala čísielko nulaosemstopäťdesiat... na druhej strane celkom milý mužský hlas, český, taký mi lichotí. Nahlásila som všetky údaje, teda nie o sebe, ale o práčke. Výrobné číslo, druh zariadenia, druh poruchy, adresu... telefónne číslo – som myslela, že spätne mladík zavolá, taký bol milý, mohol. No ale k veci, vraj „do dvou dnu“ sa mi ozvú zo servisu. Mohli.

 

Na tretí boží deň ráno volám nulaosemstopäťdesiat..., na druhej strane celkom milý ženský hlas, slovenský: znovu nahlasujem potrebné údaje, „hlások“ si ma vyhľadá, zopakuje údaje naspäť, vraj bude urgovať. Ešte pokojne sa rozlúčim. Hlások určite nezavolá. Veď aj načo. Ale nevolali ani zo servisu.

Na piaty boží deň poobede volám nulaosemstopäťdesiat..., na druhej strane, celkom roztomilý maďarský prízvuk ženského hlasu: „Čo pre vás môžem urobiť?“ Znovu zopakujem údaje, „prízvuk“ ma hľadá, nájde. Dá mi za pravdu už bolo urgované, ale „prízvuk“ je milá a bude znova urgovať. Už si predbežne vyčleňujem mesačný telefónny paušál pre ústredie hlásenia porúch. Dúfam, že už zavolajú z toho servisu.

Na siedmy boží deň ráno volám nulaosemstopäťdesiat..., na druhej strane opäť „prízvuk“, nejako sa jej posunuli zmeny. Znova ma vyhľadá, veľmi ma ľutuje, chce vec riešiť, keď vycíti, že si aj sama dokážem zavolať do servisu, dá mi čísielko nuladeväťstotri ...na hlavného technika. Upozorňuje ma, že moje hlásenie bude urgovať a ja že fajn, aj tak si zavolám. Pripomeniem jej, že ešte mi nejaké minúty z paušálu zostali.

 

Ešte siedmy boží deň volám nuladeväťstotri ...pán nedvíha. Skúšam každú hodinu. Po sedemnástej som už ani nedúfala. Ale dvihol. Ústretový pán, milý. „Ešte dnes vám tam pošlem ´vedľajšieho technika´.“ Nemôžem uveriť. Dobre robím. Síce hlavný vedľajšieho poslal, no ten nedošiel.

Koľký deň? Ja neviem, voľakto stvorí za sedem dní svet a tu za 10 dní sa nemôžete dočkať opravy takej prepotrebnej veci ako je práčka.

 

Takže  jedenásty boží deň. Volám nuladeväťstotri ...pán opäť nedvíha. Znovu skúšam každú hodinu. Tentoraz zdvihol pred 14 hodinou. Ospravedlňuje sa za vedľajšieho technika, vraj má deti choré. Musí s nimi chodiť po doktoroch. ´Chýbaš mi, prečo mi tak chýbaš...´, opravár práčky, už sa mi o tebe sníva. Vraj ešte dnes príde.

Ešte dnes, teda jedenásty boží deň večer, mi volá čísielko nuladeväťstoštyri...dvíham, volá „vedľajší“, vraj kde bývam. Nahlásim adresu. Vraj ide ku mne. Teším sa a nie zbytočne. Vážne prišiel.

Jedenásty deň večer. „Vedľajší“ pozrel práčku. Spredu. Zozadu. Opísal chybu F 01. Vraj je to trojcestný ventil. Opísal si údaje, nie o mne, o práčke. Pozrel záručný list a doklad o zaplatení. Svätosväte mi sľúbi, že trojcestný ventil objedná. Keby to bol jednocestný alebo dvojcestný ten by nemusel. Ten má, síce nie zo sebou, ale ten by doniesol. No chúďa nemal potrebný ventil. Až z Talianska mi ho dovezú, najskôr do štrnásteho božieho dňa. Akože podľa druhu práčky a chyby mohli vedieť, že ide o ventil a že ten ventil je trojcestný. No ale „vedľajší“ mi radí už nikam nevolať a byť trpezlivá. Ja ho zavalím svojou filozofiou o trpezlivosti. Zranený odchádza.

 

Pätnásty boží deň mi volá nuladeväťstotri ...“vedľajší“ volá. Chce vedieť výrobné číslo práčky. Volám mu naspäť. Nič nesľubuje. Už sa nič nepýtam.

Osemnásty deň budem volať nuladeväťstotri ...“vedľajšieho“, ak ma nepredbehne. Ale mohol by nielen prísť, ale aj opraviť. Tak veľmi mi chýba...  

 

 

pokračovanie...

Indesit Company - Čvarga Darebná

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk