Čo si dve nevymyslia: otra vez

02.05.2010 02:12

predtým

 


Naozaj ju bolo veľmi ľahko nájsť podľa tých troch znakoch. Otvorila im obstarožná žena a oni vošli do malého všehozapáchajúceho panelákového bytíku. Škaredá žena schytila Evu za rameno ´ budeš prvá, vidím u teba karmu tragickej smrti´.

Zatiaľ, čo Kučerová vykladala karty, Eva celý čas premýšľala odkiaľ mohla starena vedieť, že jej otec sa zabil pri vlakovej nehode, že jeden strýc sa utopil a ďalší mal nehodu pri elektromontáži, vlastne aj ich otec, jej dedo bol zastrelený pytliakmi v lese... a to ešte netušila ďalšie nehody.

K ... ´tá tragická smrť sa na teba vzťahuje len do veku dospelosti, ak sa ho dožiješ, budeš veľmi dlho žiť, tak veľmi dlho, že tam ani nedovidím, ale poviem ti, že ťa čaká až trojciferné číslo´

Opäť v parku obe dumali.

L ... ´ty tomu veríš?´
E ... ´nie, len mi nejde do hlavy ako mohla vedieť o tej tragickej smrti´
L ... ´a to je pravda? Je u vás tá tragická smrť? Akurát viem, že zomrel tvoj otec...´
E ... ´práveže je to pravda, aké si mala tri žiadosti?´
L ... ´myslíš, čo som si myslela, či sa splní? To ti nepoviem, čo keď sa mi to nesplní?´
E ... ´mne nevedela na tretiu odpovedať´
L ... ´a na čo si myslela?´
E ... ´že či bude tretia svetová´
L ... ´na takú kravinu si myslela? Ale veď tie odpovede musela vedieť podľa tých troch kariet´
E ... ´boli tam štyri, neviem ako, som si istá, že som tam dala tri a ona povedala, že ani nevie načo myslím a že to ani nechce vedieť, lebo aj tak odpoveď na túto otázku mi nikto nedá´
L ... ´mne povedala, že raz sa budem rozhodovať medzi dvomi mužmi a len s jedným budem šťastná´
E ... ´a ako budeš vedieť s ktorým?´
L ... ´no práve to mi nevedela povedať, ale hlavne, že budú obaja pekní, to fakt povedala a tebe, čo povedala o mužoch?´
E ... ´ani nič, vraj sa vydám za muža v uniforme, taká blbosť, ja uniformy desne neznášam´
L ... ´náhodou mne sa páčia a hlavne zelené´
E ... ´vraj budem mať len jedného syna´
L ... ´no a čo, ach tebe bude dobre, takého zazobaného policajta alebo vojaka s bytom a syna by som chcela aj ja´
E ... ´sú to somariny, vôbec tomu neverím a just budem mať päť detí, určite nezostanem pri jednom, ako som ja´
L ... ´ale ako ti je dobre, nemusíš sa s nikým deliť´
E ... ´no práve, že sa nemôžem s nikým o nič deliť´
L ... ´to si ako myslela?´
E ... ´ale nijako, ta stará aj tak povedala, že osud sa mení a že máme ešte prísť´
L ... ´len peniaze by chcela a povie nám somariny jak cigánky na stanici, aká ste krásna slečinka, dajte ruku ja vám vyveštím´

Eva si na všetko zmyslela až deň pred osemnástkou, ale o tom a o jej siedmich životoch niekedy v nedohľadne.

 

Čo si dve nevymyslia: otra vez

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk