Bývalí kolegovia povedali...

27.07.2010 18:00

Bývalí kolegovia, ako učitelia, ďalej len ako U

 

 


 
 U → koľkokrát vám mám hovoriť, že polovica nemôže byť väčšia alebo menšia, to je výsledok toho, že keď niečo vysvetľujem, tak väčšia polovica nedáva pozor
 
 U →  matematika nás pripravuje pre život a radí – neprehliadajte nuly
 
 U
kolega prestal učiť zemepis potom, čo žiak začal hľadať Rimavskú Sobotu v kalendári
 
 U → Olymp je domov dôchodcov pre Gréckych bohov
 
 U → Voda síce obsahuje kyslík, ale jeho dýchanie je akurát tak na utopenie
 
 U →  Ako vidíte, žiaci, nevidíte nič a prečo nič nevidíte, to hneď uvidíte
 
 U
Zabúda aj tie vzorce, ktoré sa nestihol naučiť
 
 U
Mám neuveriteľných hlupákov v triede, už im to vysvetľujem tretí raz, medzitým som to pochopil aj ja a oni stále nič
 
 U
je to skvelé a funguje to: povedal som svojim žiakom, že do malej násobilky im nič nie a oni sa ju do týždňa naučili...
 

Bývalí kolegovia povedali...

Dátum: 15.08.2010

Vložil: La Luz

Titulok: toto je dobreeee

:-DDD

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk