Ako vyzerá a čo asi tak robí trojmesačný vlčiak

01.10.2009 17:02

Môj Danny má už 13 týždňov. Je veľmi poslušný, len občas chce nadmieru niečo hrýzť.

A občas ma rafne za ruku. Akože bolestivo zjaknem a on pustí. Ale opäť skúša, kde by mohol uhryznúť.

Chovať sa moc nechce, len veľmi málo, ale hladkať to on veľmi rád. Hlavne na bruško. Rozvalí sa, hlavu zakloní, predné labky otŕči a už sa prevaľuje z boka na bok. Často príde a natŕči si chrbátik, aby som ho hladkala, on ma za to olizuje.

Najradšej má kuracinku, kostičky aj vývar. Granule mi nechce žrať, ale nevadí, syn mu doniesol odrezky z mäsa a žerie ich ako každý hladný vlčiak. Poslúcha už na svoje meno (Danny), sadni, ľahni a zostaň, tiež zvláda a ja ho zato chválim do nemoty.

Dobrý, dobrý Danny a je fakt dobrý.

 

 


taktohľa ja lahodne drichmem na terase



začul som moju Pani, leda očko otváram, či je to ona





je to moja Pani, čo to má v rukách, zase ma chce fotiť, asi jej spravím radosť





idem s mojou Pani na kopec, toľko krtincov je tu až strach





no môžeš fotiť moja Pani, pokiaľ mám náladu





takto na bok zvalený sa ti páčim, ja viem, vidím ti to na tvári





už mi moja Pani niečo hodila, to je tuším moja loptička





bude to tá loptička, teraz mi ju bude vrhať a ja Jej ju budem vláčiť





už ma nefoť moja Pani, donesiem ti loptičku







nechcem sa už fotiť, nestačí, že tu behám o dušu





moja Pani, to si mi nejako ďaleko hodila, už ledva dýcham







mám už toho všetkého dosť chcem ísť k svojej Pani






chcem si ľahnúť k nohám mojej Pani a oddychovať





dobre, tak naposledy, nech vidia, ako ma moja Pani zničila

ahojte ♥ ♥ ♥

 

 


Ako vyzerá a čo asi tak robí trojmesačný vlčiak

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Image and video
hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOPlist

NAJ.sk